wtorek, 24 maja 2011

(387). czyli głowa.

słaba i leniwa.



a z wiekiem tylko gorzej. wczoraj dwa drinki ekspresowe z Byłą, dziś też tylko że w ramach oblewania jo. obrony. oj coś leniwa głowa mi się kiwa. a prezentacja na czwartek w głębokim lesie. mam cały jeden slajd. tytułowy.
muszę też nauczyć się wycinać z filmów klipy, by móc epatować homoseksualną propagandą na całego. przez całe 45-50 minut. oh. mam nadzieję, że współćwiczeniouczestnicy nie mogą się tego doczekać tak samo jak ja ;)


kupiłem truskawki. szkoda że tylko pachną. smaku nie stwierdzono. teraz tylko wypatruję wysypki ;).

[...]

4 komentarze:

  1. truskawki?? chyba Cię pogięło!! :)

    zazdroszczę Twoim współćwiczeniouczestnikom takiej propagandy:)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. epatuj epatuj to się przyda na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umocnisz swoją pozycję jako geja-alfa na roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy ostatnio tylko truskawki kupują... heh... powodzenia w czwartek :P

    OdpowiedzUsuń