sobota, 28 maja 2011

(391). czyli znacie? pamiętacie?

pana takiego ładnego jednego. o tego o:

 (więcej zdjęć TU)

teraz gwiazdka dość znana. kiedyś występował w serialu oni, ona i pizzeria emitowanym na antenie tv4. a było to z lat 10 temu, w czasach mego głębokiego gimnazjum jak mniemam. pewnie połowy podtekstów w tej produkcji nie rozumiałem, ale wciągała mnie jak mało która. nie będę ukrywał, że głównie właśnie z jego powodu. a wtedy był ciut gładszy, bardziej młodzieńczy. oh, ah. aż wróciłem wczoraj w sieci do tegoż. przejrzałem kilka epizodów. i gdyby tylko były dostępne w ciut lepszej jakości zacząłbym na nowo oglądać i się rozpływać.
z jego udziałem polecam też szkołę życia. choć niektórzy także zachwycają się komedią just friends - ja nie, chyba że tylko ze względów estetycznych ;).

(zdjęcia są powiększalne, po kliknięciu na każde)

to były czasy... heh. a drugim takim oh ah serialem zagranicznym było jezioro marzeń. oglądaliście któryś z nich?
tymczasem pada deszcz, który sponsoruje bezapelacyjnie me siedzenie w domu z nosem w kodeksie jakimś. sponsorował także me usypianie. także wespół z burzą i grzmotami me usypianie bardzo utrudnione. 

[...]

6 komentarzy:

  1. rimemberuję go:) Ale zawsze wolałam tego drugiego, Pita, Bita czy jak zwał, jak zwał:) A tego pana przestałam lubić po durnej komedii Wieczny student [głównie przez scenę z ciastkami z kremem]. Teraz czuję do niego obrzydzenie. A ponieważ pisałam po łamanym angielsku z perfekcyjnie piszącym po anglikańsku Wu, powiem: He makes me puke!
    o:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropny jesteś. Mnie tutaj skręca, że nie mogę niczego oglądać, że mam tylko chwilę na komputer, bo muszę zakuwać do sesji, a Ty się serialujesz. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja tam znam Ryan'a oczywiście :D Bo tak ma na imię, co nie? Grał z Sandrą Bullock w "Proposal" :D
    Jezioro marzeń kiedyś oglądałem, ktoś tam gejem był chyba, zapamiętałem to sobie, mimo, że w podstawówce chyba byłem :P
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ponoć to najseksowniejszy facet 2011 roku, prawda to??

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. A pod koniec lipca będzie można obejrzeć go w kinie, jak ratuje świat w zielonym wdzianku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. yomosa - dobrze że zaznaczyłeś ponoć:))) To wielka różnica:) Dlatego lubię ponoć:) Bo taki on najseksowniejszy jak Kaczyński rozsądny:)

    OdpowiedzUsuń