wtorek, 17 maja 2011

(380). czyli skończyłem!

i tu powinno nastąpić głębokie stęknięcie.



statystycznie:
  • 104 strony
  • 932 akapity
  • 3650 wierszy
  • 35467 słów
  • 250656 znaków
tak przynajmniej podaje edytor tekstu. 
promotor wersję pierwszą czyta, ja niecierpliwie czekam na jego poprawki i (ewentualne) uwagi, w międzyczasie jednak planuję coś nieco jeszcze dopisać, gdyż odkryłem pewne smaczki, które chętnie w pracy umieszczę i potem objawią się one promotorowi w wersji 1.1 ;)
nieco z nudów wyeksportowałem pracę do pdf. od razu poważniej wygląda. i nie wiem czemu jakoś mnie to dziecięco cieszy. choć raczej powinienem czuć się jak dumny ojciec (na którego się pewnie nie nadaję).
chwilowo więc mogę zając się przyjemnościami, czyli dopracowywaniem prezentacji o kinie gejowskim, heteromatriksach i innych cudach. biedne moje audytorium na ćwiczeniach :DD.


trzeba się jeszcze jakoś nagrodzić, chwilowo tylko nie mam pomysłu jak...

[...]

6 komentarzy:

  1. W takim razie gratuluję :)
    104 strony i jeszcze chcesz coś dopisać? Nie ograniczyli wam ilości stron? Kuzynka przy 90 zgarnęła pierwszy ochrzan, że za dużo, a przy 115promotor był wściekły, że ma tyle czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje to ja już rano słałem i śle raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... Gratuluję :* I aż ciekaw jestem, co rzesza studencka powie o Twej prezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ech pomysłów ja to mam mnóstwo:) tylko jest za wczesna pora by o nich pisać:P

    gratuluję tych wszystkich statystyk!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladą, czekoladą, czekoladą! :D
    Gratki, że udało Ci się złożyć dziś pracę, czyli tak jak planowałeś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Max złożył pracę, pięknie zatem gratuluję. A w TV mówią, że 21 maja będzie koniec świata. Mam nadzieję, że promotor zdąży przeczytać. :))

    P.S. Telewizja kłamie! ;))

    OdpowiedzUsuń