sobota, 28 maja 2011

(392). czyli usta szeroko otwarte.

choć wiem, że to niebezpieczne - czasem miewam.


(i kto ma ładniejszą fryzurę? edyta czy zbigniew?)

ale i dość szybko zamykam. tak i było tym razem. nie tak dawno wspominałem o mejlu od Bezpłciowego i efektach, o które mnie przyprawił. z tydzień czasu od tego minął, że okazało się, że ów ma dziś urodziny zmuszony byłem na tegoż odpisać. 
usta me rozdziawił, nie tyle sam fakt, iż dostałem od niego mejla, ale raczej jego treść. zaproponowano mi bowiem, primo, spotkanie w czasie najbliższym w krk (do którego pewnie dojdzie, chyba że mi coś wypadnie ;]), secundo (otwierające buzię) wspólne wakacje. wakacje z nim, jego obecnym (tj. Wiosennym) i ich przyjaciółką (autorowi bloga osobiście znaną). czyż ten pomysł sam w sobie nie jest przeuroczy? ja i moich dwóch niedoszłych, z którymi różne rzeczy mnie łączyły i miały miejsce, do tego ich przyjaciółka. do tego może dodajmy jeszcze majaczącego w tle mego kuzyna, który z całym tym towarzystwem jest za pan brat. pomysł poroniony przy samym poczęciu. widać ktoś Bezpłciowemu musiał w międzyczasie mózg od dupy strony uszkodzić (pewnie Wiosenny coś w tym maczał albo umoczył), bo wcześniej takie irracjonalności mu się nie zdarzały.
w każdym razie; miłe życzenia złożone, a na wakacje plany już wszak posiadam.


a korzystając z chwili nemstowej nieuwagi i jego pochłonięcia przez remonty, drugie posta popełnić dziś postanowiłem :D.
i może tak czas się do jakiejś roboty by zabrać. hmm.

[...]

3 komentarze:

  1. Edyta ma ładniejszą fryzurę:)

    mail rzeczywiście dośc dziwny:) i powiem więcej. Kolego Go piszący nie myslał głową a #####no ale to moje mniemanie:)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. to zmień plany wakacyjne :P chłopców ucieszysz, pomysł wręcz fantastycznie poroniony :D:D:D a pana z poprzedniej notki uwielbiam - oj tak, występował też w jednej serii o moich kochanych X-menach, jednak tam źle skończył, heh... :P

    OdpowiedzUsuń