czwartek, 26 maja 2011

(389). czyli zaczyna się ;/

[smark][smark]



i jeszcze raz [smark]. a byłem tylko wieczorem w jagiellonce oddać książki. radosny po odciążeniu się, postanowiłem wrócić do domu spacerując wzdłuż  błoń. i miło się szło, i słońce świecił, i wietrzyk wiał, i ładni ludzie (czyt. chłopcy) jeździli na rolkach całkiem zwinnie lub truchtali - dość ciężko. aż tu z nagła mnie zaatakowały jakieś pyłki przeklęte. jak się okazuje, nie jest głupim noszenie w każdej możliwej przegródce torby paczuszki chusteczek. jeszcze tylko alma i nowa porcja soku grejpfrutoworubinowego i wysmarkawszy wszystko co się dało tylko, z oczami lekko mokrymi do domu się doczłapałem. nie dla mnie wielki trawnik jak widać.

wyborcza donosi o nowych aktywnościach naszych wspaniałych reprezentantów w senacie. 

Rodzice zastępczy i osoby prowadzące rodzinny dom dziecka nie mogą być homoseksualistami - zdecydowali senatorowie. Senat poparł poprawkę senatora Piotra Kalety (PiS) zgłoszoną do ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej. Poprawkę poparło 39 senatorów, 37 było przeciwnych. Na razie nie wiadomo jak senatorowie wyobrażają sobie badanie orientacji seksualnej zainteresowanych osób.

 pomijając absurdalność pomysłu (zdaje się że w obywatelu milku podobny problem został poruszony, z tym że dotyczył homoseksualnych nauczycieli), zastanawia mnie jakim cudem senacka mniejszość zdołała to przepchnąć. a przede wszystkim, gdzie było 20 senatorów (zapewne naszej kochanej partii rządzącej), a jeśli się wstrzymali od głosu, to dlaczego. z nadzieją, że w sejmie to pięknie zdechnie.

[...]

3 komentarze:

  1. Łączę się w bólach alergicznych :/
    A co do ustawy, to w całości to jest jeden wielki bubel! Miałam nieprzyjemność zapoznania się z Nią. Zakłada, że ma być lepiej, ciekawe tylko dla kogo?

    OdpowiedzUsuń
  2. [podaje_chusteczke] Pooglądałeś ładnych chłopców, to jakoś musiałeś za to zapłacić.
    A tych z Senatu... Niech coś-bardzo-bardzo-bardzo-brzydkiego-i-złego trafi.

    OdpowiedzUsuń
  3. a teraz hop siup do apteki po tabletki na alergie i inne podobne i katarek zniknie:)

    OdpowiedzUsuń