poniedziałek, 26 września 2011

(485). czyli wysysanie.

wszystkiego. z mojej biednej osoby.


obwieszczam oficjalnie, że jestem przemęczony! radość życia prysła. i powoli mój zapał i chęć naukowa lgnie w gruzach. jedyne o czym marzę to słodkie lenistwo, najlepiej na plaży, gdzieś gdzie jest ciepło, i nic nie trzeba robić, i nic się nie musi. ale nie ma tak dobrze. siedzę na Końcu Świata, dotłukłem się tu wczoraj z opóźnieniem, tym razem gdzieś mnie poprzewiewało i zajmuję się nieustannym ssaniem tabletek i smarkaniem. a książeczki kolorowe leżą. a wymagają one ode mnie teraz tygodnia wzmożonego wysiłku. a jak on przyniesie efekty, to... zamiast nagrody czekają mnie kolejne 2 tygodnie nauki :D by potem ewentualnie na nagrodę zasłużyć. powoli mam tego serdecznie dość. a gdy nie przyniesie marnowanie wakacji żadnych efektów to... to wolę nie myśleć co.




świat mnie chwilowo irytuje. 3D też. generalnie chyba trzeba zwolnić. i parę spokojnych oddechów wziąć.

[...]

7 komentarzy:

  1. Oj, chyba ktoś tu jest przemęczony. No bo ileż w końcu można się uczyć, mozg też chce odpocząć.
    A w bólu ciągłego ssania tabletek i smarkania się łączę, mam tak jakoś od trzech dni więc pewnie jeszcze z cztery mi zostały :/
    A poza tym więcej optymizmu, a "marnowanie" wakacji efekty na pewno przyniesie :0
    No już głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  2. raz, dwa, trzy - Max oddycha
    a to wysysanie - też dobrze Ci idzie wysysanie szczegółowych newsów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmmm...nie pochwalisz się??

    OdpowiedzUsuń
  4. Sił i zdrowia więc życzę do kolejnych zmagań, bo warto.
    I owoce tego słodkie i miłe są.
    A już są :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję smarkania i tabletek - potworne jesienne przeziębienia, jakie życie byłoby bez nich przyjemniejsze. Oby szybko te tableteczki pomogły!
    Nie myśl, nie myśl, będzie dobrze :) I na tym finiszu nie waż się poddawać :p Jeszcze tylko kilkanaście dni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. @hekate: tak tak, już głowe podnosze :) i jakas dawke optymizmu sobie aplikuje ;)

    @nemst: ja wogole dobrze rozne rzeczy wysysam ;P

    @yomosa: juz sie pochwalilem, w nowym poscie :D

    @tahoe: ja czekam na te bardziej hmmm trudno dostepne owoce. nie lubie polsrodkow ;]
    :*

    @krikrakren: tableteczki nie pomogly :D a wrecz przeciwnie :D ot uroki zlotej polskiej :D
    kilkanascie dni... a potem kilka lat i moze dostane etat xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pomiędzy tym będziesz miał czas na odrobinę zasłużonego odpoczynku :p

    OdpowiedzUsuń