środa, 14 września 2011

(473). czyli otwórz usta. szeroko.

i mów to na co masz ochotę.

[bez nadinterpretacji i dysinterpretacji :P]

szkoda tylko, że nie zawsze można sobie na to pozwolić. świetnie, że czasem jednak nie trzeba się hamować i po pewnym okresie gryzienia się ze sobą w końcu udaje się uwolnić kłębiące się w głowie różne myśli i pragnienia. by móc to jednak uczynić należy pierwej powoli i mozolnie budować odpowiednie ku temu fundamenty. a to nie tak hop-siup. i im mniej wielkich słów tym lepiej, im więcej czynów mówiących więcej niż słów tysiąc, tym lepiej. [brzmi nieco jak polityczny pr stosowany w kampanii wyborczej, ale zaiste nim nie jest :D]. 
ale o czym to ja miałem...
na marginesie do poczytania polecam gorąco nowy numer magazynu do czytania KSIĄŻKI. mimo naukowego kolejowego szału poświęciłem mu ponad 2 godziny dnia wczorajszego. zakupy najbliższe zaplanowane. w sumie tylko potwierdziły się moje wcześniejsze książkowe pragnienia. ale to bardzo dobrze :D.
muzycznie, mało ambitny dzień mam, bo rihannowy ;D.



gdy kiedyś zobaczycie tu wielki napis PRZERWA zamiast mych wypocin, będzie to tylko oznaczało, że na poważne wziąłem się do nauki. [hahaha]. bo to już za półtora tygodnia. zatem spowolnienie może nie tyle notkowe, co komentarzowe zapowiadam.

[...]

4 komentarze:

  1. aż chce się krzyknąć: szerzej!! :)

    no i zdradź mi człowieku jakie masz plany zakupowe, bo i ja coś ciekawego szukam wśród książek.

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem ostatnio ten magazyn i myślałem, że to tylko jakaś gazetka promocyjna empiku, a nie magazyn, magazyn :D Ale jak to coś większego, to się tym niedługo bardziej zainteresuję :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Magazynem się będę musiała zainteresować :)
    A no i czasem słowa są zbyteczne, czyny mówią same za siebie ;)
    I miałam coś jeszcze napisać ale mi myśl uciekła. bo mnie Yomosa na gg zaskoczył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @yomosa: szerokość lekko ograniczona maksymalna fizczna mozliwosc rozwarcia ust :D
    plany: nowy llosa, HHhH, i zrobmy sobie raj szczygla koniecznie.

    @krikrakren: okladka i sam sposob wydania nie jest zachecajacy, ale tresc jest swietna!

    @hekate: polecam bardzo. polecam tez bardzo pospiech, gdyz poprzedni numer predko zniknal ;o
    jak mysl wroci, mozesz sie podzielic :D a z yomosa to sobie porozmawiam by wiecej Cie tak nie zaskakiwal :P

    OdpowiedzUsuń