poniedziałek, 19 września 2011

(479). czyli w poszukiwaniu.

lekkiej radosności.


tak by jesień przepędzić, bo staje się całkiem nieprzyjemna i męcząco chłodna. trafiłem na piosenki świąteczne :D. mimo że o zimie, to jednak niosące ze sobą jakieś ciepło i małą wiązkę radości. a w dzień zamżawiony jednak takie coś się przyda. tym bardziej, że jednak kilograma słodyczy w domu nie mam, ani nawet pół. (tak tak, nastał ten smutny dzień, gdy ptasie mleczko wyfrunęło). ale to chyba lepiej, gdyż jak waga uprzejmie raczyła mi donieść jestem o 2-3 do przodu. jestem przerażony. szwy w moim garniturze pewnie też.
coby jesienią nie jadzić i nie epatować wezmę się do nauk. sobota nadciąga.




napisał też do mnie Bezpłciowy. ale o tym może innym razem.

[...]

9 komentarzy:

  1. Jak coś to u mnie są dwie paczki ptasiego mleczka ;P moje ulubione ale mogę się podzielić ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie moja ulubiona piosenka świąteczna. Co roku słucham ją po tysiąc razy i wciąż mi się nie nudzi. Zawsze się przy niej rozczulam. :] A przez Ciebie w tym roku pewnie pobiję rekord jej odsłuchań, bo już mi się znów wkręciła i znając siebie teraz do grudnia będę ją sobie nucił wciąż :p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam delicje w pracy, chętny?

    a tych 2-3 kilogramów to...zazdroszczę!!

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, najwyżej nowy garnitur kupisz :P
    ja dziś zjadłem jedynie czekoladę z dwóch jajek niespodzianek a i tak mam wyrzuty sumienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @hekate: Ty mnie chcesz utuczyc!! :P

    @krikrakren: bij zatem rekordy! ja jeszcze lubię piosenke z dzwoneczkami marayah carry czy jak jej tam :D w kazdym razie all i want for xmas

    @yomosa: ja Ci chetnie oddam nawet 4 :D

    @sansenoi: najprostsze rozwiazania sa najlepsze! co ja bym bez Ciebie zrobil :P
    a co bylo w jajkach ;> co za zabawki ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ w życiu!!! Zresztą dziś dokupiłam jeszcze jedną paczkę i wszystkie zjadłam-sama :/

    OdpowiedzUsuń
  7. i całe szczeście że je zjadlas, bo juz we mnie sie ochota budzila :d a tak to czuje sie bezpiecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam, ale mi się przejadła strasznie na studiach, bo znajome śpiewały ją na okrągło, tak gdzieś od początku listopada do końca stycznia :D Co za dużo to jednak nie zdrowo :p

    OdpowiedzUsuń
  9. a jest jeszcze polska wersje driving home... znasz ;>

    OdpowiedzUsuń