piątek, 2 września 2011

(462). czyli strudel.

prosty i cudowny!








chwalmy zatem kuchnię galicyjską i dziedzictwo c.k. monarchii mej kochanej! i zdolności kulinarne mej babci takoż :D. pycha.


tylko niech taka pych trwa godzinę bo ja się muszę uczyć. a uczę się zawsze przy głośnej muzyce, bo tak mi najlepiej. a babcia siedzi i pyta czemu tak głośno i że pewnie się nie da uczyć przy takiej. ... wyłączyłem. siedzę. nosi mnie. ciśnienie rośnie. roznosi. a babcia siedzi. czyta gazetę. by nie było mi smutno samemu w domu. kiedy ja właśnie uwielbiam być sam!!! ale tego nikt nie potrafi zrozumieć. 








a Tahoe, Nemstowi i Yomosie dziękuję pięknie za allegrowe wsparcie :*



[...]

8 komentarzy:

  1. wredny wnuk z Ciebie!! babcia gościnkę przynosi a max chce Ją jak najszybciej z domu wywalic:) wstydź się!!

    aaaa!! napiszę coś pierwszy raz: po raz pierwszy zamiast ładnego chłopca na fotce wolałbym ten strudel zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy zacznie sie semestr zycia studenckiego? Czyli zycia NLPS? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kiedy Babcia znudzi się Maxem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Babcia wie, że ma wnuka dziwaka, więc w mojej kwestii jej nic nie zdziwi. Natomiast ja jestem pod wrażeniem Twojej umiejętności nauki przy muzyce. Ale za to w 100% rozumiem Twoją potrzebę bycia aspołecznym w momencie edukacyjnym (jak i nie tylko ;] ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka przy głośnej muzyce, to jest to :D Też tak zawsze miałam. Zresztą ja wszystko robię przy głośnej muzyce :D
    A i ja bym na twoim miejscu nie wyłączyła tej muzyki, cóż niech się babcia dostosuje, w końcu Twoja nauka jest ważniejsza ;P widać, że wredna ze mnie by wnuczka była ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @yomosa: bo we wszystkim umiar wskazany ;)
    strudlowe zamówienie spełnione :)

    @spencer: od października niby, ale dla mnie tak naprawdę od listopada, bo październik to czas kujoński będzie ;]

    @marek: chyba nigdy :D

    @pmq: lepiej słuchać muzyki niż wsłuchiwać się w odgłosy świata :D
    nie wiem o co z tą aspłecznością Ci chodzi :P

    @hekate: popieram takie muzyczne działania!
    i znowu złośliwość z Ciebie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty Ty :P nie ja przecież :D

    OdpowiedzUsuń