sobota, 24 września 2011

(383). czyli starcie pierwsze.

już za mną.


jestem umiarkowanym optymistą. a to w moim wypadku nie najgorszy znak. wyniki niebawem. ale tymczasem trzeba się szykować na poważniejsze starcie, a to już 5 października. i będzie mniej fajni, gdyż próg wynosi nie 66% acz 80%. ale co to dla mnie [hahah, już mam stresosraczke na samą myśl o tym]. zatem znów i dalej grzać się pisaczki i inne mózgi będą. i mam nadzieję, że połączenie pisaczkowej końcówki, poprzez palce, do mózgu prowadzi :D.
teraz zamierzam zanurzyć się w wannie, a obudzić się w łóżku, a jutro już wylądować na Końcu Świata. zatem kolejne miłe godziny spędzę w pociągu. powoli i ja mam dość tych podróży. aż się dziwię, że to piszę. ale nadmiar kolei podróży po tej samej trasie widać może zmęczyć.



a dziś w krk na Wiosennego wpadłem.

7 komentarzy:

  1. oj widać, że zmęczony, bo nawet numer notki pomylony o całą setkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę, no bo jak nie Ty to kto :), i kolei nigdy za dużo, no

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne słowo to: stresosraczka :)

    a za tydzień znów będzie sukces. Ja to wiem i Ty to wiesz!!

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro Ty jesteś umiarkowanym optymistą, to znaczy, że można gratulować :) co niniejszym czynię :)
    Ja tam w łóżku wolę spać niż się budzić ;P no chyba, że... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @sansi: ojtam ojtam! takie wielkie liczby, kazdy sie pomylic moze ;d

    @nemst: to pozostale 10 osob ktore procz mnie poluje na miejsce ;]
    ja chce nowe kolejowe szlaki poznawac a nie w kolko to samo!

    @yomosa: wole chyba ciotodrame ;)
    i ja nic nie wiem poki co. tylko wiem ze uczyc uczyc uczyc caly tydzien intensywnie sie trzeba ;d

    @hekate: przedwczesnie, to wszystko przedwczesnie! ale dziekuje :)
    ja chyba tez wole tylko spac, bo budzic sie nie mam z kim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że ta piosenka na płycie jest o minutę dłuższa. Te trzy minuty to zdecydowanie za mało!

    OdpowiedzUsuń