niedziela, 28 sierpnia 2011

(457). czyli polowanie.

tym razem skuteczne :D








na Ajsa w osobie jego własnej. osobie kochanej, dobrej i uczynnej. od dni kilku mijaliśmy się o 2 minuty w sieci. on klikał i znikał zanim ja odklikałem. pewnie celowo to robił, by potem twierdzić, że go unikam, ale to nie prawda, bo zawsze w smutek głęboki popadałem po tym jak go już nie było. dziś nie zniknął tak szybko, albo ja z odpowiednim refleksem zareagowałem na jego pojawianie się :D. milutko jak zawsze, buziaki Ajs! ;*


z dobrych uczynków za to, po 13 dniach odpisałem Szyszkowi. i tak uczyniłem to 2x szybciej niż czas przez jaki on zwlekał z odpowiedzią na mojego mejla. romans zatem kwitnie. jest taki gorący, że można by jajecznice na nim usmażyć. co prawda trwałoby to ze 4h, ale zawsze ;]. [zieeeew].













nauki intensywne, tym razem do sesji, trwają. 3 egzaminy, od 5 do 10 września na mnie czekają. panie i panowie doktorzy ostrzą już kły pewnie. szkoda, że nie ten pan doktor :D. ale i na niego przyjdzie czas ;].





[...]

6 komentarzy:

  1. no właśnie - kochany, dobry i uczynny :P :D
    i przyznaj się, że zawsze czekałeś aż pójdę i dopiero odzywałeś się :P o! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajs to ten po lewej chyba nie?;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @sansi: takie praktyki to Ty stosujesz moj drogi, kochany, dobry i uczynny Ajsiku! :*

    @spencer: to pozostanie tajemnicą, który z nas jest którym na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mijanie się w sieci do częstych należy, takie to już uroki tego typu komunikacji.
    Wrzesień zbliża się coraz szybciej, więc powoli zaczynam trzymać kciuki, co by te 3 egzamy były bajecznie proste. ;)
    Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się ta piosenka. Pomimo, że polska i do tego śpiewana przez pana. :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. @krikrakren: ale gdy w końcu uda się w sieci spotkać jest podwójnie miło :D
    a wrzesień 5-10 szykuje się bardzo gorący, kciuki trzymac już mozesz by mi sie chcialo tego uczyc w ogole ;p
    piosenka dosc zarazliwa, ja na nia cierpie juz pewien czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, szczególnie gdy się tak ciągle kogoś mija i wreszcie uda się na niego trafić.
    To trzymam z dwoma intencjami w takim razie, jedną za naukę, drugą za zdanie ;)
    Właśnie mnie nią zaraziłeś, już ją któryś raz słucham :]

    OdpowiedzUsuń