czwartek, 25 sierpnia 2011

(454). czyli pomruki.

nocne i niefajne.








ciekawe czemu wielkie burze, oberwania chmury i inne takie atrakcje, muszą zdarzać się akurat wtedy, gdy jestem sam w domu i nie ma kto razem ze mną dachu trzymać ;). tymczasem ledwo położywszy się po 1, już godzinę później zawekowałem się w domu szczelnie, okna zamykając, rolety spuszczając a samemu zakopując się pod kołdrę (jakby to miało mnie przed czymś uchronić ;]). z półtorej godziny błyskało, wiało, lało. (zawsze mogło skończyć się TAK [od 2 minuty oglądać w sumie można]). dziś to by się jakieś szerokie raniona do wtulenia przydały.


jestem strasznie niewyspany. kawy ze 3 i do roboty! już jest ponad 30 stopni, słonko świeci i praży. piękna sauna przed nami.











ponieważ bez echa przeszła piosenka, zamieszczam raz jeszcze. zachwycać się! nie być sceptycznie nastawionym!





[...]

7 komentarzy:

  1. to ja się zamienię: jedna burza w górach z dziesięcioma Twoimi!! jak huknie to echo niesie tak mocno że czujesz to w rzęsach i paznokciach!!

    pozdrawiamy

    ps. piosenka okropna:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo burze to takie złośliwe bestie są i najbardziej lubią odwiedzać nocą :P

    A no i piosenka jakoś mnie nie porwała ;) ja ostatnio gnębię co innego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. zasłaniasz okna? eee, ja uwielbiam patrzeć na te błyski, śliczne to... a piosenka nie w moim guście również :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako jedyny zachwycam sie piosenka (:

    OdpowiedzUsuń
  5. @yomosa: tego na rzęsach czucia to bym już nie zdzierżył!
    ale Was tam dwóch w łóżeczku, to zawsze raźniej, a nie jaj ja taki sam :(

    @hekate: bo wiedzą, że wtedy się najbardziej boję :( nie lubię ich!
    co tam gnębisz?

    @sansi: to zdecydowanie nie możemy razem burzy spędzić!
    musi nam starczyć ulewa na przystanku ;)

    @leeo: przywróciłeś mi wiarę w drugiego człowieka!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to co gnębię? Część dostałeś, część przysłałeś a część się jeszcze odnalazła w czeluściach pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja o tą część z czeluści właśnie zapytuję :DD

    OdpowiedzUsuń