poniedziałek, 22 sierpnia 2011

(451). czyli wakacje?

 marudzą niektórzy na ich koniec. nie dostrzegam go jakoś.






[Spencer, spójrz TU!!!]




ba, nawet nie wiem kiedy się zaczęły, jeśli się w ogóle zaczęły. cały letni okres mija mi w towarzystwie książek. niektórzy się urlopują, ściągać mnie na urlopy próbują, a mnie się serce kraje, ale niestety w tym roku nie mogę sobie na żaden wypoczynek pozwolić (wypoczywajcie wspaniale chłopcy, buziaki posyłam, a myślami z Wami po szlakach krążę :*). dopiero późną jesienią, gdy straszne wydarzenia egzaminacyjne będą za mną, ich wyniki okażą się pozytywne, będę mógł się na zasłużone wczasy udać.


jedyne rozrywki, na które sobie pozwalam to wizyty w sklepach (spożywczych i marketach, najlepiej klimatyzowanych), u babci (ale też nie za długo, bo po kwadransie już mnie swędzi tyłek, i naukowe sumienie gryzie) albo te przymusowe w postaci podlewania kwiatków na działce na wsi. 


i tamże się dziś udałem. co prawda pewna kura chciała stać się moim rosołem, pewien pies chciał mi zniszczyć zderzak i maskę, a samochód ciężarowy z drewnem zza zakrętu się wyłaniający na środku drogi wąskiej zrobić ze mnie marmoladę albo inną konserwę czy pasztecik, jednak na wycieczkę nie narzekam. choć słoneczko aż za bardzo operowało, i mnie lekko w aucie poddusiło. 


ah i pociąg widziałem :D a że tory biegły równolegle do szosy, to towarzyszył mi przez niekrótki czas podróży. nie wiem czemu sprawiło mi to tyle radości. chyba nie jestem do końca normalny. ale chyba lepiej skądś radość czerpać niż smęcić wciąż ;)








+ kto z Was wie, co się jutro wydarzy ;>

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia wymiatają. Dzięki! Ale na jednym przesadzili z photoszopem. Zrobili Adamowi tak cienką talię, jakby był dzieckiem. A czy wiedziałeś, że jego brat jest branżowy i out?

    Mam takie same zboczenie na punkcie PKP jak Ty. Podróż pociągiem sama w sobie jest ekscytująca. Czy w dzieciństwie bawiłeś się kolejką? W domu mam jakieś resztki kolejki PIKO

    OdpowiedzUsuń
  2. @spencer: z fotoszopem, czy bez i tak jest na co popatrzyć :D o jego bracie czytałem na jakimś portalu plotkarskim. ciekawe, czy jest podobny do adama ;]

    kolejkami nigdy się nie bawiłem niestety, ale od zawsze każda podróż pociągiem była nie lada wydarzeniem przysparzającym mi wiele radości. stąd dziś chętniej do krk się tłukę pkp 6h zamiast połowę krócej autem. i śledzę i patrzę na rozkłady. i inne takie tam zboczone rzeczy też robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten portal:
    http://poponthepop.com/gallery/michael-levine-adam-levines-brother/

    twierdzi, że: "Michael Levine is just as sexy as his older brother Adam Levine. Adam says that his family always knew Michael was gay".

    Generalnie mi sie podoba.

    Jesli bedziesz organizowac jakas wycieczke po jakims regionie, np. Slasku Gornym pociagami z miasta do miasta, to daj znac, chetnie sie zalapie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. adam ciemniejszy i ładniejszy chyba. ale musiałbym więcej zdjęć tego pooglądac by się wypowiedzieć. ale brzydki to on nie jest ;)

    najbliższą wycieczkę mogę zrobić na początku listopada, bo do tego czasu żyję z nożem na gardle w postaci egzaminu mego wielkiego i stukam i ryję ;] ale będę o Tobie pamiętał i z odpowiednim wyprzedzeniem się odezwę :) świetny pomysł!!! :D

    http://www.out.com/features/2011/08/Adam-Levine-Will-Be-Loved/index.asp to właśnie znalazłem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jako dzieciak również fascynowałem się pociągami, a jako, że mieszkam tuż obok linii kolejowej, to miałem raj na ziemi. :] Później mi to jakoś przeszło :p
    Piko! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam i chyba nawet dziś, gdybym dysponował odpowiednią gotówką, to bym sobie zafundował jakąś cudną makietę.
    Mi się jego brat chyba bardziej podoba :p Adama w moich oczach dyskwalifikują tatuaże - nie cierpię!
    Co będzie jutro? Jutro będzie wtorek :p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. my nadal ponawiamy zaproszenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (no dobra, starczy tych krzyków)

    pozdrawiamy obaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. @krikrakren: oj to nie dobrze że Ci przeszło! to nie może ot tak przechodzić! to jest bezgraniczne i ponadczasowe uwielbienie! :P
    tatuaże niektóre co on ma najgorsze nie są :D
    ano jest dziś wtorek, ale chodziło mi o coś innego :P

    @yomosa: no nie krzycz, nie krzycz już bo mi smutno się robi :(((

    OdpowiedzUsuń