środa, 24 sierpnia 2011

(453). czyli w trosce o...

państwa komfort i wygodę... i co jeszcze do k....y nędzy.








wybrałem się dziś w końcu na jakieś zakupy spożywcze, wszak babcia nie może mnie ciągle karmić, bo to grozi utyciem rychłym (a i tak przez miesiąc pobytu w domu już z 1.5 kg jestem do przodu). auchan mój ukochany bo pakują towar do siateczek i nie trzeba o niczym myśleć. a tu niespodzianka smutna. od poniedziałku, w trosce o wygodę klientów (sic!) pakowania zaprzestali. omal komuś czegoś nie ukręciłem tamże, gdyż specjalnie wybierałem taką kasjerkę, która wzbudzała zaufanie, że ładnie wszystko popakuje, a nie powrzuca do torby. 


co w zamian? oprócz troski i komfortu? może jakieś kasy samoobsługowe, bym sobie mógł wedle uznania powolutku poukładać ładnie? a figa. grrr! kiedyś nie lubiłem poniedziałków, dziś nie lubię środy. poza tym jestem zrozpaczony kulinarnie, moje podniebienie takoż. krikrakren smaka mi wczoraj narobił na kosmicznego kalafiora, a tu ni widu ni słychu :(.











34 stopnie. teraz płynę! 





[...]

6 komentarzy:

  1. Dzięki za Jackson'a, dzięki za BEE GEES :)) polecam na ten upał, jak już to: 28 stopni w cieniu, zawsze trochę chłodniej... ;)) http://www.youtube.com/watch?v=v6NsyDNEjqU&feature=related
    Nie znalazłem chłopaków bo leń jestem i roztopiony leń do tego...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jaka to troska o klientów, skoro nie pakują już do siateczek, tylko samemu trzeba się namęczyć? :|
    Czyli jednak nie tylko u mnie jest ciężko go dostać. :/ Ale bywa na pewno, więc wypatrywać warto!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to wpadaj do nas...wszystko Ci będziemy pakować w "Szymonku" bo takowe centrum handlowe mamy pod chałupą a wieczorem będziesz się delektował pysznościami Męża:)

    ps. wiem, wiem!! jestem nudny z tym zapraszaniem Ciebie :)

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. @marek: muzycznie ślicznie się polecam ;)
    i za piosenkę dziękuję :D

    @krikrakren: może dbają o aktywność ruchową MCspołeczeństwa. nie wiem ;/
    polował będę nadal!

    @yomosa: myślałem że na te pyszności to masz wyłączność :PP
    coraz ciekawsze te propozycje ;)

    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię... Kto uwielbia na szybkiego pakować zakupy, kiedy musisz robić miejsce dla następnego klienta.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nikt się do takiej pasji nie przyzna ;)

    OdpowiedzUsuń