środa, 23 marca 2011

(325). czyli krzyżówka dnia.

zachwycać się!



[...]

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Grandę. Nigdy w życiu bym nie przypuszczał, że tak polubię jakąkolwiek płytę Brodki. Ciekawe czy powstanie kiedyś teledysk do K.O. - mojej ulubionej piosenki z jedenastki.
    A clip do "Krzyżówki dnia" fantastyczny. Zachwycam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam K.O. (tak odnoście pierwszego komentarza!)
    klip jest super ;) zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko i na temat: genius! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi tam wszystko obojętne, bo nie lubię teledysków. Muzykę słucham a nie oglądam. Stary jestem już:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie ucieszyłeś! Nie miałem pojęcia, że powstał już nowy klip :)
    Krzyżówka dnia świetna jak cały album, ale podpisuję się pod resztą, K.O. rządzi, na trzeciego singla poproszę :)

    OdpowiedzUsuń