niedziela, 20 marca 2011

(320). czyli uprasza się o...


nie robi mi dobrze magda gessler. nie robi mi dobrze nawet magda gessler w połączeniu z zajadaną paczką rafaello. nie zjadłem ich nawet 5, a już mi przeszła ochota na poszukiwanie ukrytego pod delikatnym wafelkiem obtoczonym wiórkami kokosowymi zatopionego w kremie serca z migdału.
nie robi mi dobrze helena. nie robi mi dobrze helena puszczona na pół bloku. czym prędzej zmieniłem ją na coś innego. i zmieniam tak w kółko nie mogąc znaleźć niczego na czym warto by ucho zawiesić albo w co warto się wciągnąć.
nie robi mi dobrze piasek. nie robi mi dobrze ania de. zbyt dobrze znam już teksty ich piosenek, by móc odkryć w nich na nowo coś co mnie porwie.
*
jak tylko zbiorę swe zwłoki, zrzucę dres ruszę na błonia lub do kfc. pierwsze otwarte całą dobę, drugie do północy tylko. (pewnie nie ruszę, choć kto wie).


uprasza się o niedrażnienie.

[...]

4 komentarze:

  1. a ja Ci dziękuję za piosenkę jaką od Ciebie dostałem:)

    ps. bałem się że to może być Helena:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może i ja bym swe lenistwo pokonał i poszedł gdzieś, hmm, ale przynajmniej dresów nie mam na sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ochhh ta piosenka jest super!
    i nie drażnię zatem.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń