sobota, 19 marca 2011

(318). czyli ustalenia początkowokontrolne.

czyli nalotu inspekcji dzień 1 i 2.



ledwo zdążyłem wrócić z zajęć do domu wczoraj, robiąc po drodze zamówione zakupy na kleparzu w postaci dwóch oscypków od niby-góralki (w sumie średnio po polsku mówiła, więc może i coś wspólnego z górami miała) i iluśtam jakiśtam okropnych kabanosów dla babci w kiosku wskazanym, a już u bram niemal się pojawili. z pierwszych ustaleń wynika, że udało mi się mieszkanie do porządku doprowadzić i aż pachnie czystością (a jakże by inaczej?!). paczki żywnościowe dla głodującej ludności studenckiej także zrzucone zostały. nie ma na co narzekać. tym bardziej, że rodzice sami zajmują się sobą krążąc po mieście, a mój brat z jego lubą takoż, krążąc własnymi ścieżkami. ku obopólnego albo tripólnego, trójpólnego, czy jakiegoś innego zadowolenia. ja za to przeczesuję katalogi biblioteczne i przeglądam literaturę, wszak to nic że nastało małe postegzaminacyjne odprężenie, trzeba się brać za pisarstwo okołomagisterkowe, br!
z dialogów zasłyszanych na targu:
cyganka gabarytów słusznych chustką omotana: panu, tak parę groszy do jedzenia daj, tak parę groszy.
pan z kolejki: to trzeba wagę zrzucać, to niezdrowo.


jak donosi fejsbuka, prezentując słitaśne focie, związek Bezpłciowego z Wiosennym kwitnie. w sumie zgodnie z mymi przewidywaniami, ale i tak trochę mnie dziwi, że tak długo, mimo że są dość dobraną jednak parą indywiduów.

4 komentarze:

  1. bo indywidua się przyciągają o :),
    a ja to bym to posprzątanie chciał zobaczyć, by móc obiektywnie stwierdzić, że jest git he P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałeś mi, że moje paczki żywnościowe od Matuli zostały w ilości trzech. A ja zamierzałem konto uszczuplić na zakupach!
    I cieszę się, że nikt Ci w emgieerowską drogę nie wchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłość na wiosnę kwitnie:)

    porządków gratuluję- niech Ci wystarczą do następnej wizyty rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej słusznie zbudowanej osobie jednak ciężko udawać biedną i głodną ;P Ale tak naprawdę to może być np. od choroby serca. zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń