sobota, 26 lutego 2011

(293). czyli galerianek.

dziś wyjątkowo. no i wczoraj też.


Natalia Lesz - Cos Za Cos
Załadowane przez: EMI_Music. - Klipy wideo, wywiady, koncerty i wiele więcej.

w poszukiwaniu spodni dla Chłopca 3D. bo jednak na osobę ważącą kilo 50 sztuka to jest bardzo trudna. wczoraj jedna galeria ekspresowo porą wieczorową, dziś porankiem druga. wszędzie efekt ten sam, znaczy nawet nie mizerny a totalnie marny, czy nawet wręcz zerowy. jedyny plus to trochę spalonych kalorii - stan to chwilowy jednak - oraz zakupy poczynione w auchanie. bo niby to taniej, tamto taniej, czemu tylko siatki same do domu się nie zanoszą?!
sam również spenetrowałem sklepy i sprzedawców. i na nic ciekawego nie trafiłem, ba nawet wzroku na niczym i nikim nie zawiesiłem. taka pomiędzy-zimowo-wiosenna-posucha. może następnym razem. gdy zrobi się ciut cieplej, może i jakieś kolorowsze i radośniejsze i jakiekolwiek ciuchy w sklepach się pojawią.
w ramach akcji dokarmiania cioteczek chudzieńkich i kochanych zaciągnąłem do domu swego 3D i obiadem uraczyłem. mimo krzyków i wzbraniania się nałożyłem górę jedzenia na talerze i pilnowałem by wszystko z niego potem zniknęło. sukces został osiągnięty!


czuję się taki samotny. jo. w domu, Słoneczko też. zostałem sam na włościach. chyba się zasuszę albo zapłacze ze smutku! oh!

[...]

9 komentarzy:

  1. wpadnij do mnie:) pokażę Ci gajerek:P:P:P

    pozdrawiam.

    ps. i nie pisz że czekasz na kolorowe ciuchy. Wszyscy wiedzą, że Ci o majtki chodzi:):):):):)

    niedobry max, niedobry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czuj się samotny jesteśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i kiedy mam się stawić, aby powspierać waćpana w tej cudownej samotności :P ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo... już nie płacz...no przytul się, (tylko się nie dobieraj) :))

    OdpowiedzUsuń
  5. eee, a ja ostatnio upolowałem parę spodni, jedne fajne i drugie też :P a znaleźć spodnie dla mnie jest równe z cudem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zastanawiałam się skąd niektórzy producenci odzieży, biorą miarę? Ale widzę, że nie tylko ja mam problem z kupnem spodni :D
    I bardzo dobrze, że zaciągnąłeś Go na obiad, aczkolwiek zmuszać do jedzenia? No wiesz Ty co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @yomosa: nie tylko na majtki! no ej!! :P
    a oprócz gajerka, to masz może jakąś kolekcję znaczków do pokazania ;> :P

    @nemst: ale tak daleko...

    @pmq: się lepiej ucz! :P

    @marek: a nosa wytrzeć mogę? :P

    @sansi: nie dobijaj mnie!! bo jeszcze Ci te spodnie zabiorę by sprawiedliwie było :D

    @hekate: z kosmosu chyba ;/
    ugotowałem mu obiad i przypilnowałem by zjadł wszystko co nałożyłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na co Ci moje spodnie?:P trzech takich jak Ty by w nie się zmieściło :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. to że wtedy Ty byś ich nie miał, na mnie by były w złym rozmiarze. zatem nikt by nie miał idealnych spodni i by było sprawiedliwie :DD

    OdpowiedzUsuń