czwartek, 17 lutego 2011

(285). czyli oh scarlett! (dedykowane sansiemu :P)

czy ja też mogę pomyśleć o tym jutro?



zebrałem się wreszcie w sobie. zasiadłem. siedziałem 4h. patrzyłem. przeminęło. nie umarłem z nudów. ba nawet całkiem mi się podobało. tylko me bezdupie troszkę odrętwiało. ale chwilowo. już jest lepiej. tym lepiej, ze prócz wspaniałego clark'a i vivien, która zawsze będzie dla mnie już scarlett obejrzałem jeden z filmów, w którym grała mae west. nikt pewnie o niej nie słyszał. już zatem oświecam.
w każdym z filmów grała rolę kobiet sprowadzających mężczyzn do parteru. każdym słowem, każdym gestem. wszyscy jedli jej z rąk, grali jak im zagrała i byli za to jeszcze wdzięczni. spójrzcie tylko.



i garść cytatów:

Masz w kieszeni pistolet czy po prostu cieszysz się, że mnie widzisz.
Kiedy jestem dobra, jestem bardzo dobra, ale kiedy jestem zła, jestem jeszcze lepsza.
Straciłam dobrą opinię - i nigdy mi jej nie brakowało. 
Kochaj bliźniego swego! A jeśli jest wysoki, przystojny i odrobinę niebezpieczny, nie będzie to chyba takie trudne? 
Mając do wyboru dwa rodzaje grzechu, zawsze wybieram ten, którego jeszcze nie próbowałam.
Seks i gra w brydża mają wiele wspólnego — jeśli masz słabego partnera, musisz mieć mocną rękę.
Seks połączony z miłością to najwspanialsza rzecz w życiu, ale seks bez miłości też nie jest zły.
Ile masz wzrostu? – Sześć stóp i siedem cali! – cóż dajmy spokój tym sześciu stopom. Bardziej interesuje mnie te siedem cali.

czyż nie urocze?

[...]

10 komentarzy:

  1. Co drugi cytat to lepszy (:

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze lubię "ach, pomyślę o tym jutro" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, cytaty boskie ;) a tego filmu już dawno nie oglądałem, trzeba będzie sobie pamięć odświeżyć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytaty zaraz sobie gdzieś zapiszę bo świetne! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero niedawno obejrzałam "Przeminęło z wiatrem" po raz pierwszy. Najlepszy jest ten cytat z pistoletem, no i z siedmioma calami :D zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. udawaj, że mojego komentarza nie widzisz:)

    ostatni cytat...rewelacyjny!!

    tak jak Ci wcześniej pisałem, nigdy nie dotrwałem do końca filmu:)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. czytajcie, zapamiętajcie, używajcie w życiu! :D

    @brylantyna: miażdżę Cię na miazgę - zgodnie z zapowiedzią. za nieuważne czytanie!

    @sansi: odświeżaj. tylko w wygodnej pozycji jakiejś ;]

    @labryska: witam :) ja pierwszy raz widziałem to wczoraj... eh.

    @yomosa: szkoda, że nie napisałeś żadnego komentarza :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oj wiem wiem. ale przypomniało mi się, że Mae West była gwiazdą takiego formatu i legendą za życia, że nawet Dali stworzył surrealistyczny pokój z wizerunkiem jej twarzy! miałem to napisać już wcześniej ach ach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. i kanapę w kształcie jej ust. zasmucasz mnie, że o swoim ukochanym salvadorze z takim opóźnieniem fakty kojarzysz :P

    OdpowiedzUsuń