środa, 2 lutego 2011

(271). czyli 'rozbieraj się!'.

no raczej czas już najwyższy.



drodzy posiadacze drzewek zielonych coraz mniej lub sztucznych. tych bombkami, lametami, gwiazdami i włosem anielskim przybranych. czas je rozebrać i rzec sztandar wyprowadzić, ten świąteczny oczywiście. wszak gromnicznej dziś i tradycja tako nakazuje. ciekawe u kogo drzeweczko tyle wystało ;]
(i jak widzę, czyli słyszę za oknem z tej okazji mają chyba niedzilny porządek, bo dzwony napie***ą raz po raz. zaraz kogoś skrzywdzę!)


uczy mi się dziś wprost ch*jowo. od rana szwędam się w te i we wte. i we wte. i z powrotem. zrobiłem w sumie wielkie nic. dobrze, że egzamin jest w piątek a nie jutro. bo inaczej musiałbym liczyć na łut szczęścia albo na konika rzygającego tęczą i że na tej tęczy ukaże mi się jakaś ściąga.
chłopiec 3D ma dziś urodziny. wisi to nade mną jak gilotyna. życzenia powinienem mu posłać już kilka godzin temu, tymczasem nie mogę się zebrać. nie wiem co napisać, nie wiem jak napisać. nie umiem składać życzeń. zawsze wydaje mi się, że wyjdzie banalnie albo że powiem za dużo albo nie tak coś. aaaaa. tymczasem to jedna z ważniejszych osób pałętających się w moim życiu. ha, nawet nie umiem napisać jak ważna. 
i póki tych życzeń nie poczynię, pewnie będę chodził poirytowany na cały świat. jak i cały świat chodzi też poirytowany bez powodu, albo z powodu błahego. o spięcia więc łatwo.
potrzeba mi jakiś wakacji w słonecznym miejscu lub paru minut w solarium.

[...]

10 komentarzy:

  1. Co wszyscy z tą całą gromniczną, jak zwykle tylko ja nie ogarniam i w 22 roku życia dowiaduję się, że takie coś w ogóle istnieje.

    Co do urodzin, to, cóż..
    http://www.bluntcard.com/birthday.php

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. u mnie choinka stała do dzisiaj:) wszystkie świąteczne stroiki też:)
    2. a odczep Ty się od tych dzwonów:)
    3. nie ucz się tyle- nie musisz być prymusem na roku!!
    4. życzenia napisz zwykłe, takie od serca.
    5. solarium????????????

    no i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam się szczerze, że u mnie jeszcze nie wyskoczyła z ubrania...nie ma jej kto w tym pomóc...nie ma chętnego co by chciał bliskich stosunków z jej ostrą naturą.

    nie ucz się za dużo...nauka nie zając nie ucieknie...a swoją drogą trzymam kciuki za egzamin, a z czego będziesz się produkował?

    @Leeo - ja też tego święta nie kumam i nie ogarniam...gromnica...co to w ogóle za nazwa :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Matka Boża Gromniczna - chroni od gromów;)
    Gromnica - najczęściej duża, świeca zapalana m.in. przy chrzcie, podczas burz, śmierci

    "Kiedy naad nami zawisną czarne chmury,
    Gdy na wsze strony lecą błyskawice,
    Gdy ciemność straszna od dołu do góry:
    Święćmy gromnice!"

    OdpowiedzUsuń
  5. Max, jest wyjście na ten piątkowy egzamin. Idź z gromnicą :P
    A co do choinki, to u mnie stała do 1 lutego. Wiedziałem, że drugiego dnia nie będę miał czasu na jej negliż :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. choinkę w poniedziałek wyeksmitowałem z mieszkania wraz ze wszelkiego rodzaju stroikami :)
    pracuje się też do bani, więc zrzućmy to na pogodę
    urodziny minęły więc przyznaj się coś napisał w tym sms?

    OdpowiedzUsuń
  7. co tam choinka, sam tytuł mnie rozebrał, taki byczek mówi rozbieraj się... ja cię! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. choinka?:P wiedziałem, że zapomniałem o czymś w te święta :D ale przynajmniej nie mam teraz nic do rozbierania... hmm, choć ta wypowiedź chyba pozytywna tak do końca nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja choinka w tym roku postanowiła wyjątkowo rozebrać sie sama i zrobiła striptiz najgorszy z możliwych- przewróciła sie na telewizor.
    Telewizor przetrwał, choinka nie.

    Powodzenia na egzaminie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @leeo: nawet na moim poletku można wiedzę jak widać chłonąć ;]
    myślę, że nic nie straciłeś nie słysząc wcześniej o tym :D

    @yomosa: 1. oooo :D 2. nie. 3. bycie prymusem bywa opłacalne ;) 4. i takie napisałem właśnie :) 5. taki żarcik :D

    @fairytale: zdaje się że marudziłem w poście na historię kanady.
    to może ten co ubierał, ową choinkę rozbierze ;> :P

    @anonimowy: o to to. wielka świeca od wielkiego dzwonu ;]

    @tahoe: jeszcze by mnie nie wpuścili z niebezpiecznym przedmiotem na salę :P

    @nemst: pogoda jest okropna. praca i nauka też. pomarudźmy sobie. ulżyjmy sobie :D

    @marek: obecnie po zimie to raczej mały warchlaczek ;)

    @sansi: moim zdaniem jest pozytywna. bo mówi o tym że nie masz problemu z drzewkiem :D

    @wu: a to zła choinka była!

    OdpowiedzUsuń