poniedziałek, 10 stycznia 2011

(250). czyli pół NEMST'a.

to ja, to ja!

klika dni temu Nemst obchodził jubileusz posta pięćsetnego. mi dziś udało się dobić do połowy z tego. chciałbym kiedyś go dogonić, ale wydaję się być to lekko nie wykonalne, gdyż płodzi on nawet po dwa posty dziennie ;o. chyba, że zacznę umieszczać filmik za filmikiem. to dość kuszące. ale o poziom - jeśli jakikolwiek jest - wypadałoby dbać. chyba.
z okazji - w sumie bez okazji - ćwiartki: piosenka ;).

 

pokusiłem się także o lekturę komentarzy pod piosenką. sekciarstwo mnie zaskakuje. magiczne nadinterpretacje. odebrało mi słowa, na chwilę czucie w palcach.

Para prezydencka była wielkimi fanami talentu p.Maryli. Gdzieś przeczytałam, że przy m.in tej piosence bawili się w ostatniego dla nich Sylwestra. Z całej płyty najbardziej podobała im się właśnie ona; odtwarzali ją kilkukrotnie tego wieczoru. Uderzyły mnie słowa z pierwszej zwrotki:
"Za pewien czas,
gdy któreś z nas,
odejdzie, zapomni, zatrzaśnie.
Zaczną się złe godziny mdłe,
ZNIKNIEMY SOBIE WE MGLE"
Jeśli wziąć po uwagę okoliczności ich śmierci, to ostatni werset nabiera nowego znaczenia...
 no.


a tymczasem reklamując nową notkę Spencera, którą jednym ze swych komentarzy zainspirowałem, oddalę się do nauk na jutrzejszy egzamin. tak-tak. sesja zamieszkała u mnie. pod łóżkiem.

[...]

8 komentarzy:

  1. No cóź, nic nowego nie mogło się wydażyć, w tym akurat czasie, a mgłę, zostawmy w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Max się postarasz się dogonisz :), i jakże piękne reklamy blogów u Ciebie są no jest cudnie :) następnych 250 i następnych i następnych i tak dalej :) poza tym wiesz, że na chwilę przystopuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czymże jest 250 w porównaniu z kilkoma tysiącami które na pewno napiszesz??:))

    z komentarza piosenki nie wiem...śmiać się czy płakać??

    pozdrawiam i kissam sesyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ćwiartki, życzę powodzenia w 'ściganiu' Nemsta oraz powodzenia na sesji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poziom jest of course.
    Gratuluję i czekam na kolejne 250 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czepiasz się. nadinterpretacje są faaajne :) przecież na tym opierają się wszystkie przepowiednie, Nostradamusy i cała astrologia. na tym, że ich treść jest tak ogólnikowa, że każdy może dopasować co mu się żywnie podoba.
    pozdrawiam i dołączam do sesyjnego lamentu (świętokrzyskiego? :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. @marek: mgła czasem bywa bardzo fajna!

    @nemst: reklamuję i liczę na reklamę :P i przystopuj na dłużej może :P

    @spencer: nie ma za co :) ja tylko dobre rzeczy polecam zawsze :D

    @yomosa: oj nie wiem kto mnie za kilkaset postów będzie czytać :P
    pozdrawiam!!

    @wu: dzięki. a i Ty się nie wyłączaj z wyścigu czasem ;D

    @tahoe: staram się z całej mocy!

    @brylantyna: myślisz, że za każdym razem jest mgła to w jakimś lesie spada jakiś samolot?
    łzy zbieraj tylko!

    OdpowiedzUsuń