niedziela, 16 stycznia 2011

(255). czyli pan seweryn!

można aż maślane oczy lub uszy raczej zrobić!



co prawda niby idzie ku wiośnie, niby słońce świeci za oknem, albo choć nieśmiało próbuje, ale nie oznacza to w żadnym wypadku że nie można zachwycać się smętnym jak zawsze (choć tym razem jednak ciut mniej niż kiedyś) sewerynem. jego nowa płyta planowana jest na 21 lutego (więc niestety jeszcze ponad miesiąc oczekiwania), ale pierwszy singiel został już upubliczniony, z czego nie omieszkałem skorzystać i się w niego zaopatrzyć. wydany po kilku dobrych latach milczenia album to kolejne ko-dzieło seweryna z piaskiem. tym razem jednak w odwrotnym układzie niż na 'spisie rzeczy ulubionych', gościnnie zatem tylko piasecznego usłyszymy, tekstów jego w ustach krajewskiego słuchając.
jak donosi autor anonimowy na sony music, płyta obrazuje w pogodnie melancholijny sposób zmiany, które zachodzą w każdym z nas. 3 razy czytałem, by zgłębić co autor miał  na myśli popełniając to zdanie i czy oby na pewno napisał to co napisać chciał. 
zasiadam z zapętlonym po raz kolejny 'znowu pada' na pociągowym siedzisku i powracam do krk zatem. i nie wiem czemu mimo tego deszczu świat wydaje się być pozytywny a szarości wokół mają odcień zielonkawej nadziei na wiosnę. (nie wiem czy dorównałem tym zdaniem opisowi płyty na stronie jej wydawcy ale się starałem. żeby nie było)!


kolejny pracowity tydzień przede mną. będą też goście u mnie. będzie więc także bardzo przyjemnie.

[...]

5 komentarzy:

  1. hmm, no bo jest dziwnie wiosennie na zewnątrz... aż nawet nie chcę myśleć o tym, że pewnie jeszcze śnieg wróci kiedyś, heh...
    a piosenka przyjemna dla ucha, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście sympatyczny utwór. Gości miłych życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seweryn... ech! ładne! miłego tygodnia ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. nom ładne, ładne...
    pochwalę się-byłam na 5 koncertach A.P. z S.K., było super, emocje nie do zapomnienia, a chwile po koncercie to po prostu skarb w pamięci... niestety zapowiadana na wiosnę trasa nie odbędzie się:( więc życząc Artyście dużo zdrowia pozostaje słuchać "tylko" krążka

    OdpowiedzUsuń
  5. @sansi: najważniejsze że piosenka opętująca jest!
    wiosna mam nadzieję zawitała już na dobre :DD

    @yomosa: gości innych niż mili - nie podejmuję :D

    @marek: bo to seweryn!

    @anonimowy(a): mi się udało wybrqać na tylko jeden niestety. mieli strasznie odstraszające ceny szczerze mówiąc. wrażenia nieziemskie. odwołanie obecnej trasy i mnie zasmuciło ale mam nadzieję, że seweryn prędko do zdrowia wróci!
    krążek aż i już za miesiąc!

    OdpowiedzUsuń