niedziela, 9 stycznia 2011

(249). czyli co by tu...

napisać.



grzebiąc w sieci natrafiłem na jakąś stronę z cytatami nawet - sesja wszak już u bram, a ja uczę się ostro bardzo. wtorek już tuż tuż, czwartek też za pasem w sumie. więc zaczynam odkrywać coraz to ciekawsze miejsca w sieci.
pisał swego czasu - o ironio - oscar wilde: między mężczyzną a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. mamiętność, wrogość, uwielbienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń. jakiż on mało przewidujący się okazał. bardzo trafnie udało się ująć jednak możliwość powyższej niemożliwości nietzschemu: kobieta może być przyjaciółką mężczyzny, lecz by uczucie to trwało, niezbędne jest wesprzeć je odrobiną fizycznej antypatii. czyż geje kochający 'po swojemu' kobiety nie wpisują się w to. wszak cipkowstręt wszechobecny jest.


a jutro poniedziałek znowu. znowu wolny :D

[...]

4 komentarze:

  1. do cytatów się nie odniosę bo się na tym nie znam, choć raczej przyjaźń m+k nie istnieje:)

    a zdjęcie...hmmmm...szkoda, że ujęcie nie jest od strony stóp:)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Max prawie 5 lat misiek Grechuta i ja, mam chyba nową traumę z tego powodu ;) ale i tak go lubię, a co do cytatów, to oscar miał rację, noooo....chyba, że będą oboje eunuchami he..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. no czy ja wiem, wydaję mi się, że takowa przyjaźń czasem jest możliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm wydaje mi sie, ze kazdy z nas czuje inaczej, i opinia kazdego jest oparta na osobistych doswiadczeniach; moje sklaniaja sie ku teorii Nietzsche;
    tak naprawdę, to chyba nie ważny jest powod przyjaźni, ona sama w sobie jest najwazniejsza - a czy ja mam przyjaciela-mężczyznę, dlatego, ze on ma "cipowstret" czy dlatego, ze ja ma gruby tylek, na ktory akurat on nie leci, to juz dla mnie nieistotne, wazne, ze "Dzięki przyjacielowi życie jest mocniejsze, pełniejsze, jest w nim więcej piękna, i nieważne, czy jesteście blisko, czy daleko. Jeśli jesteście blisko, to wspaniale. A jeśli dzieli was odległość, to i tak często o nim myślisz: zastanawiasz się, co porabia, czytasz listy, piszesz - dzielisz się życiem i doświadczeniami, służysz, szanujesz, adorujesz i kochasz." Benson Arthur Christopher - zeby nie bylo, pojecie nie mam kim byl Benson, ale bardzo lubie ten cytat:)
    i jak napisal mcq - "A stopa przyjacielska to dobra stopa.
    Bo o dużym rozmiarze buta. A co za tym idzie dużo mieszcząca, co dobrze rokuje."
    Cieszmy sie zatem naszymi dodatkowymi stopami, bo dzieki nim stapamy w zyciu pewniejszym krokiem, czego i Wam wszystkim zycze. Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń