czwartek, 6 stycznia 2011

(246). czyli trójkrólewskie porządki.

przy wtórze dzwonów.


porządek w kościele wszak dziś niedzielny. to już trzeci taki dzień w tym roku. bim-bom. co kilka godzin. jest wesoło. budzić i zasypiać się przy takich dźwiękach. gotować, spożywać etc. bim-bom.
ponieważ sesja coraz bliżej, wypada wziąć się do nauki. zatem zacząłem sprzątać. pościel na balkon, by wymrozić w niej wszelakie bakterie i inne dziadostwa, kurze odkurzacz zassał z podłogi, z półek i biurka zlikwidowała szmatka sprejem jakimś nasączona. nawet poukładałem długopisy w pojemniku, nawet przejrzałem stare gazety. i chyba nic już do uporządkowania mi nie zostaje. źle - niedobrze. trzeba będzie wziąć się do naukowego czegoś.
ale zanim, to może zrobię sobie jeszcze jakiś obiad na śniadanie. wszak i w kuchni można trochę czasu pomarnować. a szpinak w zamrażarce się tak ładnie do mnie uśmiecha :D. ładniej niż kserówki na półce.


po głębokich przemyśleniach doszedłem do wniosków iż spotkanie byłych i obecnych kochanków jednak się nie odbędzie. nie będzie ani kabaretu ani patologii żadnej. poczekam aż Bezpłciowy i Wiosenny nie będą stanowili już jednej jakości. a to pewnie już niedługo. haha.
wyjątkowo piękny i słoneczny dzień dziś. idealny na 40 urodziny piasecznego. a tak młodo ów wygląda. i niebrzydko co do zasady. ale nie ma co tu marzeń snuć ;].

[...]

8 komentarzy:

  1. od tych bim-bom to i mi się w głowie przestawiło że aż okrzyknąłem czwartek niedzielą o czym niektórzy z Was prawie naocznie się przekonali czytając treść sms ode mnie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. leniwy czwartek mówisz?? to tak jak u mnie:)

    a Piasek młody bo się zaprzyjaźnił z ulubionym drinkiem gwiazd w 2010r. a nazywa się "Lady botoks" w strzykawce:)) tak czuję:)

    radosnych przygotowań do sesji!!

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że ja nie wiedziałem, że teledysk tak ładnie się zaczyna :P
    Dziękuję więc za okazję do oglądnięcia :)
    A Lady botoks i Lady Gaga, to chyba jedne z popularniejszych produktów minionego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Piasek może i przekracza mą granicę wiekową, ale są wyjątki dla których robi się wyjątki ;] Porządki mnie zaś czekają jutro. A słońce poszło się bujać za mgłą wymieszaną ze smogiem (i Smokiem), kiedy wyszedłem na spacer z myślą pstrykania zdjęć. I cieszę się, że bim-bam-bom Ci się zaczęło tak bardzo podobać. Możesz się nawrócisz i zostaniesz jednym z moherów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaaa!! max i moher:))))

    taki Pedant jak On w życiu by takiego nakrycia głowy nie ubrał:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. yomosa--> Andrzej na co dzień i z bliska ma normalną, przeciętna twarz jaką mają faceci w tym wieku, więc wątpię w Twoje wyczucie botoksu, aczkolwiek mogę się mylić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. max--> postaraj się zaprzyjaźnić z kserówkami:) taki związek ma swoją przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @nemst: aż sam się przez Ciebie zacząłem zastanawiać jaki jest dzień tygodnia. nie rób mi tego więcej! :P

    @yomosa: oj nie wydaje mi się by piasek stosował takie substancje. on z bliska bardzo naturalnie z bliska wygląda.
    leniwe czwartki nie są złe!

    @tahoe: zdecydowanie wolę gagę od botoksu! a teledysk jak i piasek - oh ah i orgazm!

    @pmq: żebym ja kiedyś z krucjatą w Twe progi nie zawitał! niedługo wysadzę łódź za oknem :DDD

    @yomosa: ja bym jakiś berecik z najnowszej kolekcji sobie wyszukał z odpowiednią metką :P:D

    @anonimowy: sugerujesz, że będę pracował jako obsługa xero? :P

    OdpowiedzUsuń