czwartek, 22 grudnia 2011

(559). czyli taaakie buty!

czytanie w podróży dostarcza wielu wrażeń.


już sama podróż w sumie też :D. wróciłem dziś na Koniec Świata. spodziewając się nie wiadomo jakich tłumów na głównych, postanowiłem wsiąść do pociągu już na płaszowie. okazało się to polowaniem armatą na motyla. nikt z pasażerów nie raczył wstać na tak poranny pociąg jak ja. a była to godzina 9. cóż miałem przynajmniej ciekawą wycieczkę o poranku. i wybrałem sobie na podróż przedział idealny :D. ciepły, spokojny, do czytania właśnie.
i nie tylko jak się okazało chwilę później :D. wsiadł, a raczej wpadł zdyszany, do mego przedziału chłopiec cudowny! grzyweczka lekko podlokowana, włoski ciemne, spojrzenie zawadiackie, zarost jedno dniowy i wyraz zaspania na twarzy. błękitne adidasy high top na nogach, do tego cudowne granatowe, zwężane wranglery, noszone na biodrach, czarny pasek, a tuż nad nim szaro-błękitna bluza z kapturem na gołe ciało. pomiędzy bluzą a spodniami jawiły się bokserki obciśnięte. szare co prawda, ale i tak nie zaburzało to całości. ah i brzuszek miał płaski. przespał prawie całą drogę. a ja całą drogę czytałem, raz po raz podnosząc wzrok na niego i niby to patrząc się przez okno taksowałem go wzrokiem, rozbierałem i robiłem brzydkie rzeczy. ciekawe czy kiedyś takie fantazje się spełnią ;).



cudowną w treściach, świąteczną 'politykę' polecam! mały cytat z tejże na koniec: im dłuższy czum, tym dostojniejsza osoba. spiczaste bowiem obuwie symbolizuje jurność, a także sadyzm, agresję i niezależność. okrągłe oznacza masochizm, słodycz, niewinność, uległość. owalne - elastyczność normalność. kwadratowe - wycofanie, alienację i bunt. a jaki obuw Wy nosicie ;>

[...]

9 komentarzy:

  1. Dlaczego go nie obudziles i nie zagadales???? Wow adiki niebieskie high top? Moglbys je znalezc w necie i podeslac linka?

    Moglbys do niego zagadac:
    TY: Przepraszam, jak dlugo on jedzie na koniec swiata?
    ON: 3:35 minut. Do domu na swieta?
    TY: Tak. A pan?
    ON: w zasadzie to sam nie wiem. Uciekam troche od Krakowa. Chce wiele spraw w zyciu przemyslec

    OdpowiedzUsuń
  2. A potem zapytalby czy moglby siasc obok Ciebie i czytac razem z Toba artykuly z Polityki.

    Tracalby Ciebie swoimu szczuplymi kolanami od czasu do czasu niby przez przypadek. Nastepnie powiedzialby, ze ma problemy z telefonem i poprosilby, zebys puscil mu sygnal ze swojego aparatu.

    Wieczorem napisalby smsa i zwprosil Ciebie na spotkanie gdzies tam. No i tak zaczelibyscie razem chodzic, ale tylko w dniach kiedy biometr nie jest niekorzystny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, a właśnie do wymiany oddałem spiczaste ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis mojej osoby na podstawie butów jakie noszę mnie zaskoczył :D
    A takich widoków w pociągu zazdroszczę, książki bym przy nich na pewno nie czytał :p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym przy chłopcu urody przecudnej nie mógł skupić się na lekturze :p

    OdpowiedzUsuń
  6. @spencer: a Ty byś tak do niego pozagadywał ;>
    a dialog i sytuacja iście filmowa, pewnie by się nie zdrzayła. a ów jechał aż do poznania, a ja wysiadałem we wro. i nie wyglądał też na zorientowanego ile ten pociąg dokąd jedzie :D

    @rainastic: i na okrągłe je wymieniłeś? :P

    @krikrakren: mnie ten opis - rozszerzony przez Ciebie - też zaskoczył :D stąd i ja czytałe wyjątkowo powolnie ;)

    @erjota: stąd się cieszę, że lekturę miałem niepoważną i nienaukową :D
    trzeba się było we wro dosiąść i odwieźć pana do pzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to się nazywa gwałceniem myślami o :P

    OdpowiedzUsuń
  8. @rainastic: ale to nic strasznego ;p poznasz nowy wymiar przyjemności :P

    @nemsT: szkoda że tylko myślami ;)

    OdpowiedzUsuń