wtorek, 1 listopada 2011

(514). czyli wsz. św.

skrót rozwijając - wszystkich świętych.


o tym jak zwykło kiedyś się obchodzić u mnie ten dzień pisałem rok temu. dziś także odwiedziłem cmentarz. ale raczej ekspresem. gdyż jest to jeden z tych dni, gdy nie lubię na nim bywać, gdyż z powodu natłoku osób odzierany jest z aury intymności. jedyne co mi się podobało - spadające na udekorowane groby liście złociste, brązowe, żółte. lekko. delikatnie przykrywały rzeczywistość o przemijaniu przypominając. wybaczcie porównanie, ale było to wszystko bardzo przyjemne. 
z większą chęcią odwiedzam przodków w ciągu roku niż akurat dziś. i kropka. cała moja rodzina z resztą ma podobnie.
tymczasem w polsce zdają się te święta trwać dobrych kilka dni. od ponad tygodnia zniczy w sklepach pełno. prawdziwe i na baterie. także (chyba, że to sprytny fotomontaż) takie: 


tymczasem zachęcam do dalszego udziału i pomocy w dokonaniu wyboru logo, albowiem póki co... głosy rozkładają się równomiernie. zatem z rozstrzygnięciem się jeszcze chwilę powstrzymam.

[...]

4 komentarze:

  1. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/10/92e6948ccfd72ae40a2d27e17719f85b.jpg?1319198581 - to jeden z moich faworytów
    a poza tym, mijając sprzedawców towarów wszelakiej maści, aż ma się ochotę podejść i powiedzieć "dzień dobry, poproszę chryzantemę, dwa znicze, oscypka i watę cukrową" żeby choć trochę podkreślić komizm sytuacji.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to sprawa logo nierozstrzygnięta?? przeciez napisałem, że wybieram projekt z numerem 8 :)

    pzdr

    WSTAŃ POWIEDZ NIE JESTEŚ SAM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, że to poważna sprawa, ale ten znicz mnie rozwalił :D kupię sobie taki do domu chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawcinałes się i w tym roku kwiatów :P ?

    OdpowiedzUsuń