poniedziałek, 21 listopada 2011

(532). czyli wrocław.

całkiem przypadkiem w sumie.


od pewnego czasu usiłuję się terminami zgrać z Brylantyną, coby na plotki się umówić. wreszcie w ten łikend terminy zgrać się udało. w sobotę umówiliśmy się na 11.30 w...  i tu zaczynają rodzić się problemy. wg niego na niedzielę, a wg mnie na poniedziałek :D. on wypatrywał na dworcu wczoraj mnie. dziś kiedy ja wysiadłem - w nowo umówionym i potwierdzonym terminie i godzinie, jego na peronie 9 i 3/4 nie dostrzegłem. standard - pomyślałem. pewnie spóźni się jak zawsze ;]. profilaktycznie jednak sięgnąłem po telefon, by sprawdzić, jak mu jeszcze daleko do mnie ;). i co się okazało? że bardzo daleko i oczekuje mnie w swoim łóżku, gdyż dopiero się obudził. oczekuję, go zatem cierpliwie w jednej z galerii handlowych, smarując posta o tym jakże zaskakującym i skandalicznym wydarzeniu.
chyba że to zemsta za wczoraj ;).



śniadanie na Końcu Świata, kawa we wro, obiad w krk ;). to może kolacja u Yomosy & Tahoe na wschodzie ;>

[...]

8 komentarzy:

  1. Podobają mi się te majtki :)
    Chyba sobie zakupię jak się tylko cieplej zrobi :P
    A to psikus Ci się przytrafił!
    Na wschód przybież i to nie tylko na kolację...
    kawy też Ci u nas dostatek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja Cie Max nie rozumiem:) sam piszesz, że Brylantyna czeka na Ciebie w łóżku a Ty..wybierasz galerie handlową?? :):):):)

    a na kolację gorrrrrąco zapraszamy:*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaa!! git gacie na fotce!!

    takie mrrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kolacji niet, bo podobno masz te kilogramy nadprogramowe :P Wiem, jestem paskudny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja zapraszam do siebie jeszcze bardziej na wschód możesz zabrać spencera to pewnie by się ucieszył, a tak swoją drogą to Yomosa i Tahoe mogliby się pofatygować kawałek bardziej na wschód :P

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu, to widzę, że Wam świetnie umawianie się wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze ja się na dokładkę dołożyłem tego dnia do zapominania o Maxie :D Ale to był zupełny przypadek! :D

    OdpowiedzUsuń