niedziela, 3 kwietnia 2011

(337). czyli piosenkowe poszukiwania.

póki co bezowocne.



ucząc się czy pisząc cokolwiek, tak jak teraz męczę się z mgr, muszę zawsze koniecznie mieć w tle zapętloną jakąś piosenkę, by odizolować się od świata zewnętrznego, by nie wsłuchiwać się w odgłosy płynące z dworu albo z mieszkania w formie tłukącego się Słoneczka czy innych ciekawych zjawisk. piosenka taka powinna być raczej niesmętna, z jakimś powtarzającym się motywem muzycznym. i szukam takowej na dziś, bo jakoś zapasy z plejlisty mi się troszkę znudziły i niczego znaleźć nie mogę. ktoś pomoże?


jakie to kopiuj-zmiksuj-wklej-dodaj_przypis jest męczące. eh.
(ah! i się wczoraj coś księdzu z kościoła obok pomieszało i dzwonił o 21.52 zamiast o 21.37 :DD)

[...]

8 komentarzy:

  1. Mi się ostatnio wkręciły trzy piosenki i nie mogę się od nich uwolnić.
    http://www.youtube.com/watch?v=oHhKj6U7Nts
    http://www.youtube.com/watch?v=uFTug15eUi4
    i
    http://www.youtube.com/watch?v=6-bCN2ur3pg
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam 'Pass This On' The Knife. Moja nowa obsesja spowodowana "Wyśnionymi miłościami" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten pan na zdjęciu skoro już w balecie to może by i zaśpiewał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @krikrakren: niestety ale te piosenki nie są wg mnie radosne ;] ale dziękuję za propozycje :))

    @pmq: znam, ale nie mam ochoty, i to też nie jest radosne!

    @nemst: starczy że ten pan tylko wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  5. http://artina.wrzuta.pl/audio/aVTUujmAUAq/sarah_mclachlan_-_angel jedna z moich ukochanych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz :p Najradośniejsze ze wszystkich jakie słucham :D Ale jako, że najczęściej ciągnie mnie do smutnych piosenek, to może faktycznie i te są bardziej smętne niż radosne. :p
    A po nowym wpisie widzę, że znalazłeś coś do playlisty :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. znalazłem, ale nie jest to patric wolf ;]
    powróciłem do lamberta, a teraz jakoś od kwadransa wkręciła mi się ania de. choć może i ona radością nie tryska :D
    zachęcam do podglądania na last :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Podglądam, podglądam. ;) Choć nadal pomimo dwuletniej obecności w tym serwisie, nie do końca go rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń