piątek, 13 stycznia 2012

(579). czyli co by tu...

napisać.


czas płynie dzień za dniem. właśnie zaczął się ostatni w tym tygodniu poranek, który spędzam w kancelarii. kawa już się parzy, siedzę sobie sam, jest cieplutko, nie zamknęła mnie jeszcze ochrona - jakoś udało mi się odpowiedni kod do alarmu wprowadzić. jestem taki z siebie dumny! ale nie obyło się bez przygód. podczas otwierania drzwi, kółko od kluczy zaplątało mi się w wełniane rękawiczki. ale mimo to dałem radę :D
dziś widzę się na późno popołudniowym drinku z Kudłatkiem i jego ślicznym kolegą z roku, którego obserwuję od dłuższego czasu. może być całkiem przyjemnie. z Kudłatkiem udało mi się już pogadać w instytucie, ma całkiem przyjemny głos, i wydaje się ładniejszy niż na zdjęciach. o! (szkoda, że w moim wypadku jest na odwrót :D).
pisują do mnie i jacyś inni chłopcy na kumpello. dziwny urodzaj to jakiś. niechaj pisują, jak będę miał czas to odpiszę, a że czasu nie mam, to odpisuję z kilkudniowym opóźnieniem. kochają, to poczekają.
mam też podejrzanie dobry humor. mimo codziennego wstawania i uśmiechania się, mimo robienia czegoś związanego z zawodem. dziwna dziwność.



w nocy padał deszcz, rano świeciło słońce, a teraz sypie śniegiem. czym jeszcze pogoda nas zaskoczy? jaki biomet? trzeba włączyć radyjo i posłuchać ;).

[...]

7 komentarzy:

  1. Zatem dobrego humoru życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pytanie... Oczywiscie, ze skrajnie niekorzystny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa!!! Coraz szczęśliwszy Max. Nie wystarcza Ci, że już wcześniej zacząłeś wydawać się optymistą, to teraz jeszcze endorfiny zaczynają wypierać z Twojego organizmu samego Ciebie (czyli marudę) :P ? Ale cóż... Z dwojga złego lepiej w tę stronę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a do mnie nikt nie pisuje :P
    może to i dobrze, nie rozpraszam sie :D
    Biomet bardzo nie korzystny ://

    OdpowiedzUsuń
  5. piszesz jak...szczęśliwy człowiek. A może zakochany??

    biomet do góry :)

    pozdrufki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na niekorzystny biomet jestem Oburzony. Dzis zamierzam go Okupywac!

    Ciekawe o ile nizszy mamy PKB z powodu biometa?

    OdpowiedzUsuń