poniedziałek, 23 stycznia 2012

(588). czyli łikend pełen niespodzianek.

kalibru różnego, ale znacznego.


po kolei je zbierając, szeregując względem sprawiającej mi radości albo poziomu zaskoczenia. czyli w kolejności najbardziej subiektywnej z możliwych, wg klucza tylko mi znanego :D.
1. spadająca gwiazda. wracając w piątek koło północy z rodzicami samochodem z wro na Koniec Świata podróż dłużyła mi się przeokrutnie. zwykle trwa koło 45 minut, a tu się jechało i jechało. pooglądałem maminy nowy telefon do macania (nawet ona wyprzedza mnie technologicznie!), pokazałem jej do posłuchania kilka piosenek piaska z nowej płyty i zacząłem gapić się przez okno. był lekki mróz, niebo totalnie czyste, gwiazdami wyjątkowo upstrzone. ciekawe czy któraś wreszcie spadnie i czy w końcu uda mi się to zobaczyć i czy zdążę pomyśleć jakiekolwiek życzenie. i tak się patrzę i patrzę i patrzę. aż nagle jedna spaść ku memu zdziwieniu raczyła. (widok wprost cudowny!) a ja ku jeszcze większemu zdziwieniu pomyślałem życzenie. a nawet dwa. ciekawe, czy się spełni(ą). w każdym razie zamierzam im w tym pomagać :D.
2. Słoneczko na kumpello. to chyba mówi samo za siebie. największy kryptogej jakiego znam, po kilku latach bycia podejrzewanym przez wszystkich, ale oczywiście wg niego samego nikt ku temu powodów nie miał, założył sobie profil na w/w portalu. linka podesłał mi niezastąpiony Chłopiec 3D (który znowu mówi do mnie używając czasowników na 'k'. boję się.). kliknąłem nań i zamarłem i padłem. i wciąż nie mogę wstać. i w sumie nie tylko ja :D. oh jakie to on ciekawe rzeczy lubi ;).
3. 'to co dobre'. czyli nowa płyta piasecznego. póki co mnie rozczarowuje, ale liczę na odwrócenie się tej passy i na to że w końcu uda mi się w niej odkryć to, czego szukam. ot jedyna negatywna póki co niespodzianka na tej liście.



do krk wczoraj dotarłem całkiem wygodnie. stara miłość nie rdzewieje i nie warto się z nią rozstawać. kolei nic mi nie zastąpi!

[...]

4 komentarze:

  1. 2012 to bedzie rok maksymalnie niezwykly. Duzo bedzie sie dzialo:) wiec kto wie, moze to idealny czas na realizacje tego zyczenia.

    Naprawde, ten rok bedzie wypasiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń więc życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się boję Ciebie, przed Tobą się nic nie ukryje, nawet biedne Słoneczko!!! :P
    a co do życzeń od spadającej gwiazdki, o jedno za dużo, nie można być zachłannym, więc teraz nie wiem czy się spełnią :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ad.1 niech się marzenia spełnia!!
    ad.2 cóż to Słoneczko lubi? jakies fetysze ma? :)
    ad.3 płyta Piaska nie jest rozczarowująca!! ona jest po prostu cholernie zła!!!!! (przepraszam za liczbę wykrzykników:) )
    pzdr

    OdpowiedzUsuń