czwartek, 5 stycznia 2012

(572). czyli ćwiartka.

fajna lub nie.


ćwiartki wódki dawno w sumie nie miałem w ręku, a co dopiero w ustach. dziś oglądałem w sklepie, wyglądała całkiem kusząco. rozważałem też wybór soku odpowiedniego, po czym skusiłem się na... wino. bo nie chciało mi się człapać po gin do innego marketu.
ćwierć doby by do 24h można dopisać, gdyż wspomniana ilość to zbyt mało dla mnie czasu by wyrobić się ze wszystkimi sprawami, które bym chciał załatwić. kancelaria zabiera mi zbyt wiele wolnego mego czasu. eh, eh, dorosłość jest taka męcząca ;), ale póki co wbrew pozorom nie narzekam, ba nawet mi się podoba, i nadal się sobie dziwię. oj dziwię.
ćwierć wieku, ciekawe czy to to samo co ćwierć życia. to pierwsze właśnie dziś mi stuknęło. nie odczuwam żadnej zmiany :D. prezenty jakiś już czas temu sobie wybrałem, ba nawet zamówiłem własnoręcznie, za pewien czas, po wpisaniu dedykacji pewnie je od rodzinki dostanę. a książki najlepszymi prezentami zdecydowanie są. no może, może się do nich równać jeszcze bielizna ;).
z okazji dzisiejszego dnia specjalnie zablokowałem ścianę na fb, by uniknąć zalewu życzeń od osób pamiętających dzięki wirtualnej przypominajce. kto chciał napisał prywatnie, kto chciał zadzwonił. i choć musiał włożyć w to trochę więcej wysiłku niż li kliknięcie jedno ;).
ciekawe kto mi w tym roku życzeniowo podpadnie. mam już jednego kandydata. kandydata, któremu i tak zawsze wszystko wybaczam. EDIT: ów napisał. że tak powiem z pierdolnięciem. eh. ale ciepło się robi :)



- a kochasz mnie jeszcze?
- tak, a czemu by nie? a Ty?
- bo ja lubię być zapewniany. oczywiście że kocham
- jak często mam pisać w tej sprawie?
- nie musisz, czasem dobrze to usłyszeć.
- to może i dobrze, bo jestem kiepski w wyznaniach tego typu ;)
uwielbiam tego typu pytania.

[...]

6 komentarzy:

  1. wow, obrazek mnie nie zniechęca z dzisiejszej notki, jest dobrze! :P ba, nawet mi się podoba ;)

    jeszcze raz wszystkiego naj Maxiu :* a chciałem Ci złożyć życzenia też na ścianie na fb, dobrze, że nie próbowałem nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojego fb i tak nie mam więc nie mam przypominajki:P
    Ale i tak życzę wszystkiego najlepszego :))) sukcesów w życiu osobistym (bo to najważniejsze) a żeby w zawodowym życiu też się wiodło. Przyjaciół co zawsze są i będą przy Tobie, dużo radości, mało smutku, wiecznego uśmiechu na twarzy :))
    Sto lat :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło! Chłopiec ma bardzo dobre pytania. Ale Ty także interesujące odpowiedzi w tej materii.
    I po raz kolejny - najlepsiejszego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Birthday
    Mr. President

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe co to za kolega;) a takie pytania sa NLPS. Tak uwazam, chociaz jak kiedys kuoilem w empiku ksiazke o udanum zwiazku pisalo, ze nie wolni zadawac pytania: "kochasz mnie?". Wiec sam juz nie wiem:)

    Zyczenia skladam tutaj, bo FB mam tylko testowo i zadna przypominajka mi nie przypomniala. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczescia no i milosci NLPS:)

    Masz dopiero 25 lat? Fajnie, ze masz tak malo lat. wszystko Okres 23 - 26 to lata NLPS:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już w tej kwestii swoje napisałem :)

    pozdrufki :*

    OdpowiedzUsuń