niedziela, 30 października 2011

(510). czyli kolorowa rewolucja.

[pierwsza notka z serii obiecanych].


wczora z wieczora (choć w sumie to już noc była), toczyłem nie przypadkiem rozmowę, która zeszła przypadkiem na temat bardzo miły dla mych oczu. mianowicie na bieliznę. typy, rodzaje, kolory. oraz tą, którą ów nosi.
kaganek oświaty niosąc, przeprowadziłem małą rewolucję kolorystyczną; ożywienie w garderobie zostanie wprowadzone. mój rozmówca obiecał udać się do sklepów w poszukiwaniu czegoś wesołego na nadchodzącą listopadową pogodę. by i ukazujące się tegoż skrawki, mogły rzeczywistość ubarwiać.
na kanwie tej rozmowy naszła mnie ochota na przepytanie Was. zatem pytam każdego z Was jaką bieliznę nosicie?. do wyboru macie bokserki luźne i obciśnięte (zwane boxer briefs), slipy (jakie są każdy widzi i wie), jockstrapy, w ramach szaleństwa i stringi. a także wszystko inne, co Wam do głowy przyjdzie. kolory i wzory też wedle uznania. odpowiedzi zostawiać można w komentarzach, dowody w formie zdjęć przesyłać drogą mejlową.
ja z kolei posiadam kolekcję bokserek obciśniętych i megakolorowych. każda para inna, w zależności od humoru i okazji. polecam i zalecam ;D.



piosenka zaraźliwa. zarażająca także Spencera. zarażam i Was :D.

[...]

6 komentarzy:

  1. To jest hit na jesień. Mówię i o teledysku i o zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy się mam na maila podesłać Ci swoje zdjęcie w bokserkach obcisłych :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bielizna z Myszką Miki ma być sexi? eee... nie, nie, nie :P piosenka też mnie nie porywa :D pan ostatecznie może być, głos też ma ładny... ale z drugiej strony, nawet na niego ochoty dziś bym nie miał :D zatem idę se - pozdrawiam! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie powiem, bo i tak Cię to nie interesuje :P
    A piosenkę kojarzę (oryginał) z okolicami przerwy na nocnej zmianie :P W radio puszczają ją między 1:50, a 2:10 w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i oczywiście mam problem z nazwami, bo jakby mogło być inaczej :p
    Najwięcej mam takich, które są dłuższe niż slipy, ale krótsze niż obcisłe bokserki. Wg atlantica to się podobno nazywa mini szorty, jak się naprawdę nazywa nie mam zielonego pojęcia :p I również obcisłe bokserki. Kolorowe jak najbardziej, wzorkowane już mniej ;)

    Pozdrawiam
    PS. Jestem zawiedziony brakiem ankiety!! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. 90 proc gaci mam białych: wszystko obcisłe, wliczając w to jocksy:) w stringach nie chodzę, choć wieki temu zakupiłem:)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń