poniedziałek, 24 października 2011

(506). czyli zaglądając ukradkiem.

przed ramię innym.


w środkach komunikacji miejskiej, a także w pociągach, lub innych miejscach to umożliwiających, jest nałogiem mym strasznym, z którym poradzić sobie nie mogę i nie chcę w sumie. zawsze można coś ciekawego na ekranie cudzego telefonu dojrzeć. a to jakąś zabawną treść sms albo interesującą - w zestawieniu z właścicielem telefonu - tapetę. i tak ostatnio jechał sobie mpk pan dresik. spodnie ciut przy szerokie, nogami szeroko zarzucał gdy chodził, jakiś łańcuch na szyi mu dyndał, na ręku kolejny, na drugiej większy zegarek typu zwracającego od razu uwagę, przypakowany, lekko opalony, krótko obcięty. i telefonik w ręku. a na tapecie... cristiano ronaldo. piękny i męski jak zawsze. i rodzi to pytanie, czy jest to idol piłkarski ów chłopca, czy może jednak pan dresik gejem jest i do cristiano sobie wzdycha bardziej jako osoby, niż jego piłkarskich umiejętności.




oglądam i zaglądam ludziom także w inne miejsca. rozglądam się także zawsze bacznie. uważajcie więc chłopcy ;).

[...]

7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałem, że z Ciebie taki niepohamowany podglądacz jest :p Tylko uważaj na siebie, bo niektórzy na takie spoglądanie przez ramię różnie reagują :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe. Big Brader z Ciebie:)

    gdybys Ty wiedział co ja mam na tapecie:):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam na tapecie deskę rozdzielczą z mego samochodu :P, a pan dresik na pewno gejem jest he :)

    OdpowiedzUsuń
  4. historię znam z pierwszej ręki:-)

    a i piosenka super

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha jeszcze powiedz, że czytasz gazety przez ramię ;P

    A moja tapeta to by Ci się nie spodobała ;P Bo jest taki mały ludzik, szukający palcami zębów w buzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, to ja na tapecie mam Pałac Kultury w nocnych światłach Warszawy :P
    a z Ciebie to taki mały podglądacz, no ładnie (robię tak samo, choć częściej przysłuchuję się rozmowom innych :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wszystkich podglądaczy: Nic co ludzkie nie jest nam obce, a ile przyjemności jak się wyluka co się chce :P:P:P

    OdpowiedzUsuń