wtorek, 17 sierpnia 2010

(155) 71. czyli mistrzostwo świata!

w obsłudze xero. (takiej jak ta poniżej na przykład).

 

czyli max praktykuje. to nic, że wczoraj niemal pokłóciłem się ze swym opiekunem praktyk i że z praktyk wyszedłem, ot sobie - zasłaniając się kiepskim samopoczuciem. potem odstawiłem w domu małą ciotodramę. dziś już pełen sił i zapału powróciłem na stanowisko.
zadanie arcyważne: skserować, wypiąć karty z akt, wpiąć na miejsce i nie pomieszać kolejności. i tak w kółko. aż do zarżnięcia kserującej maszyny, co oczywiście także mi się udało, złorzeczą opiekunowi pod nosem :D
jedyną osobą, którą zmartwił mój stan zdrowia i zeszłotygodniowa nieobecność był pan portier (w wieku nawet młodym), który nie omieszkał przeprowadzić ze mną małego wywiadu o poranku na ten temat. krążąc korytarzami mojej arcyważnej instytucji napotykam ładnych osobników (o dziwo), obróciłem się z nudów dziś za takowym, a ten jak się okazało poczynił to samo.
ale co mi z tego :P


odwiedziłem mego kochanego doktora. po wizycie (kolejkę przemilczę) zacząłem się zastanawiać, czy nie popełniłem błędu przy wyborze kierunku studiów. wizyta minut siedem, pacjentów przez 3h przyjąć można z 25 i w tym czasie zarobić lekko licząc 2500. też tak chcę!
następnie plącząc się z mamą po galerii zawędrowaliśmy do 'smyka', by spędzić w nim niemal kwadrans. mama szukała breloka do kluczy, a ja szalałem na wyprzedażowym stanowisku z artykułami papierniczymi. bo jak się okazało gadżety z hsm właśnie tam zostały zesłane. to już chyba ostanie ich podrygi niestety. mama patrzyła a ja nabyłem 2 teczki, segregator, ołówki i brelok do kluczy także. zacusia jak był jeszcze nie-brzydki nigdy za wiele ;)
i przypadkiem również trafiłem na ładną marynarkę. i to nie-sportową. zadziwiające!

[...]

3 komentarze:

  1. Daj Ty już spokój z tym Zaciem!D: Taka śliczna notka i na koniec oczywiście jeb, armagedon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto by było poprosić jakiegoś ładnego osobnika i strzelić sobie taką ksero- sesję dla opiekuna praktyk- tak dla poprawy humoru?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @sux: powoli muszę sobie dac z nim spokój, przecie gadżety z nim powoli już wycofują ze sklepów :P
    kuniec świata!

    @wu: osobnicy nie byli zbyt ładni właśnie :( zawsze pod wiatr mam!

    OdpowiedzUsuń