czwartek, 12 sierpnia 2010

(150) 66. czyli nieważne.

słowo - klucz.

 
[jakby tylko usunąć personę stinga, teledysk byłby całkiem estetyczny ;)]

czyli chyba znowu przyszło mi pomarudzić sobie. nie wiem w sumie w jakim celu (tzw. w tym co zawsze) wlazłem sobie po dłuższym czasie nieobecności na pomarańczowe strony. nie wiem w sumie czego tam szukałem (tzn. tego co zawsze), skoro wszystko jest tam niezmiennie zmienne, a zatem wciąż takie same. wykazując się jednak (po raz kolejny) życiową naiwnością, że może właśnie dziś kliknąwszy 'krk', wpisawszy właściwy wiek, wyskoczy na białym rumaku siedzący dumnie książę mój. księcia nie ma. ale co się za to pojawiło to rumaki. ogiery. nawet stado by się uzbierało jakby je zsumować. same najlepszej maści, doskonale umięśnione, zmyślne i inteligentne, do tego błyskotliwe. potrafią kopiować teksty piosenek, których nie rozumieją, dodawać linki z jutjub, a nawet piszą słówka w obcych językach (wplatane w te w ojczystym). wypłynąłem na suchego przestwór oceanu. zawróciłem czym prędzej, w końcu ja nie 'jestem jaki jestem' i jednak nieprawda, że 'nic o mnie beze mnie'; dobrze, że wszystkie ostre przedmioty leżą poza zasięgiem moich rąk, podobno mój antybiotyk w niektórych sytuacjach może prowadzić do prób samobójczych. pomarańczowe strony w połączeniu z nim - tym bardziej ;).


czas chyba poszukać swatki z prawdziwego zdarzenia, bo i pomarańczowe, i niebieskie, i ślepy los coś średnio się w tej roli sprawdzają ;].

[...]

9 komentarzy:

  1. "jestem, który jestem" byłoby zdecydowanie lepszym opisem :D powiedziałbym wręcz, że boskim!

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za pomarańczowe strony??

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, we mnie te strony też powodują czasem wzrost irytacji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, byle nie pomarańcz - toż to orka na ugorze, dobry Boże nie pomoże, już lepiej pisz do nas:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie, co to za pomarańczowe strony??

    swatki nie szukaj, bo i ona nie znajdzie nic dla Ciebie. Księcia tez nie szukaj, bo Ci obecni są na stale zrośnięci z zadkiem rumaka:/
    szukaj po prostu kumpla- takich jest wielu, a potem już życie pokaże.

    pozdrawiam i żegnam się na 2 tygodnie :)

    uuuuuurlooooop


    (napisałem to już dzisiaj na trzech różnych blogach) ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pomarańczowa to chyba F a niebieska G:)

    OdpowiedzUsuń
  7. @brylantyna: widać bardziej inspiruje ich michał wiśniewski niż bozia ;]

    @nemst: stare i niedobre fellow.

    @sansi: a i nie wiedzieć czemu czasem lubimy się wodzić na zdenerwowanie ;]

    @brooke: i to orka na ugorze za pomocą noża. wiem.
    piszę, piszę, ale nie chcę Was odstraszać :P

    @yomosa: wiem, wiem, dobrze wiem. i jestem anielsko cierpliwy i diabelnie leniwy :D
    udanego urlopu! czekamy na karteczki!

    @brooke: z pomarańczową trafiłaś, ale ta niebieska to IS. tej na G nie używam, może powinienem zacząć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak:) zacznij używać:) jam tam jest;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  9. to muszę czym prędzej i ja profil tam skonstruowac sobie ;p

    OdpowiedzUsuń