wtorek, 10 sierpnia 2010

(148) 64. czyli antidotum: brak.

pokochałem lekturę wszelkich ulotek i etykiet informacyjnych. powyższy fragment pochodzi z butelki roundapu na chwasty wszelakie. póki co pić zamiaru tego nie mam.



i telefon zmieniłem. na taki bez szału, na żaden new arrival do macania. a na zwykła, klasyczna, porządna i intuicyjną nokię. oddałem przy okazji swój pierwszy telefon, czy też pratelefon do utylizacji. simensa c45. znacie? pamiętacie? panie konsultantki pamiętały. i się zaczęły rozczulać nad nim, nad dźwiękami, grami, no i pomarańczowym wyświetlaczem. potem wspólnie doszliśmy do wniosków, że już z 9 lat minęło.
i był to pierwszy i ostatni simens w mej karierze.

z cyklu poradnika ekologicznego: sprzętu rtv/agd etc nie wyrzucamy wraz z innymi odpadami z gospodarstwa domowego. kupując nowy oddajemy stary. :).


jutro - czy też dziś - drugie podejście do mego ukochanego małego przyjaciela. może wreszcie się go pozbędę. i z radością nieskrywaną za czas niedługi powiem 'kamyczku bajbaj'.

[...]

9 komentarzy:

  1. widzę, że jesienna moda na wymiany telefonów trwa:) gratuluję:)
    ale piękne usta ma ten chłopak z obrazka!! mrrrrrrr!!

    pozdrufki.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wszyscy mamy sentyment do dawnych czasów... chłopiec z obrazka ma ciut damksie te usteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo damskich ust, nadrabia lekko kwadratową szczęką ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. co znaczy "damskie usta"? usta pełne to damskie usta? a czy ten chłoptaś ma na to jakiś wpływ? ja to bym chciał mieć takie wargi:) tzn usta:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. no dobra, to ja się poprawię: afroamerykańskie usta ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, pełne, a nie jak cienka linia po ołówku:)))) dolną wargę mam taką samą, ale górną jednak węższą, psiakość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. co wy chcecie od jego ust?:P założę się, że nieźle całuje :P
    a tego simensa to ja też miałem - dawno i nieprawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może dziś zbiorowo - w kwestii ust: po wrzuceniu zdjęcia już mi się one w oczy rzuciły. że takie duże, takie pełne i niezbyt pasujące do reszty twarzy. ale z racji pory już mi się nie chciało innego pana szukać. jeśli ten z ustami wielkimi całowałby dobrze, to niech sobie i wielkie usteczka ma :D

    OdpowiedzUsuń