niedziela, 29 sierpnia 2010

(162.) 78. czyli plebejsko-wiejsko.

i w efekcie - pysznie!



przychodzą takie dni w życiu mężczyzny, ba przychodzą takie dni w życiu geja, ze musi i on sam udać się w poszukiwaniu pożywienia do... lasu. przywdziawszy strój, w którym nikt nie powinien mnie widzieć, namówiwszy rodzicieli, za radą babci w celu napotkania czegoś nadającego się do spożycia tamże podążyliśmy. po 3 godzinach przedzierania się przez chaszcze, walcząc z rozpiętymi między wszystkimi drzewami pajęczynami oraz dwunastoma (czy tam siedmioma) plagami komarów udało się nam osiągnąć mały sukces. mały, albowiem przedmiot rzeczonego sukcesu został już spożyty. zasmażane grzyby leśne z pennami i kurczakiem w sosie śmietanowym - polecam! (mam nadzieję, że w 24 godziny od zjedzenia, nadal będę mógł się pod tym podpisać).


co prawda drobne jesienne odświeżenie szablonu nie przyprawiło mnie o żaden kisiel w majtkach ani nic w tych okolicach, ale chwilowo chyba przy tym pozostanę. choć wymaga jeszcze drobnego dopracowania, w tym znalezienia odpowiedniego kolorystycznie plejerka. ale to może 'potem'. (aa. i może w dziwny sposób szablon mutować w najbliższym czasie. wybaczcie :]).

[...]

9 komentarzy:

  1. O matko, mnie też ostatnio zmusili do pójścia na grzyby. A w mordę... skończyło się na tym, że sami poszli a ja spałem w samochodzie 'pilnując' go:D I szczena mi opadła jak zobaczyłem ten szablon no ale czekam na wersję finalną... bo tu widzę tsunami parę razy przejdzie zanim zacznie to wyglądać>:P A, i dziękuję za zrzeczenie się byłego szablonu<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kariera grzybiarska tak szybko się skończyła jak się zaczęła.Po kilku godzinach wytrwałych poszukiwań nazbierałem pełen kosz, niestety wszystkie były trujące....
    Szkoda, że te najładniejsze nie nadają się do jedzenia;/

    Ps. skórka bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo ładna:) zakręcona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny szablon! ale jednak pozostanę przy minimalizmie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny szablon ;)

    Pan w notce też niczego sobie :P


    A nawiązując do grzybów, to dobrze, że komuś to smakuje :P Ja tylko kurkami i pieczarkami nie gardzę :)

    Ale, przedzieranie się przez pajęczyny... To już jest wyczyn godny podziwu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiaty, serduszka, love? eee weź to wyrzuć :D
    generalnie duuuużo lepiej niż w tym krzaku bzu, ale jeszcze mógłbys zmienić tło :D i dopracować kolory w linkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak? żyjesz po tych grzybkach?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się pytam skąd bierzesz taką czcionkę w naglówku bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czcionka w tytule - luubię ją! Skądś ją znam, tylko nie pamiętam skąd ;D

    OdpowiedzUsuń