niedziela, 19 grudnia 2010

(219). czyli tra-la-la.

la-la.



myślenie mi szkodzi. głębokie rozmyślania jeszcze bardziej. tworzenie scenariuszy alternatywnych i gdybanie bywa niewskazane, ale to nic i tak się tym zajmuję bez potrzeby zwykle. w zgodzie ze sobą, bo w poszukiwaniu szczęśliwych zakończeń historii z czasu przeszłego niedokonanego i wbrew sobie, bo przecież to tylko powoduje i pogłębia dziwne nastroje.
może lepiej wrócę do płodzenia literek w edytorze tekstu. to przynajmniej można czynić bezmyślnie i beznamiętnie. zero emocji. przeczytaj-zmiksuj w głowie-wklej. i tak kolejna i kolejna strona. byle tylko nie o sobie i swoim życiu.


jak się zdjęcie nie podoba - tym razem reklamacje przyjmuje Brylantyna, to jego sprawka. jak się podoba jednak - pochwały do mnie, wszak to ja je tu wrzuciłem ;]
i byle do środy!

[...]

11 komentarzy:

  1. Też nieraz za dużo myślę, nieraz nawet niepotrzebnie... tak już mam... A zdjęcie całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się podoba i pisz ten tekst :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ładne ale kurde, ja kojarzę z mordki tego pana! Tylko skąd- nie mam bladego pojęcia:(

    OdpowiedzUsuń
  4. za dużo ostatnio o mnie się pojawia :D nic Ci więcej nie pomagam!

    OdpowiedzUsuń
  5. SPAJDERMEN! Ha! Przypomniałem sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, aż ustawiłem sobie tego Jake'a na pulpicie...

    OdpowiedzUsuń
  7. @adalmerko: smacznej tapety zatem!
    ja się staram myśli kontrolować, ale nie zawsze się da...

    @nemst: piszę, piszę!

    @sux: zawsze wierzyłem żeś zdolna bestia!

    @brylantyna: robię Ci reklamę w podzięce za wsparcie obrazkowe i literkowe, a Ty mi tu narzekasz!
    od teraz będziesz gościł w każdym poście :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzenie jakichkolwiek scenariuszy niektórym ludziom powinno być zakazane ! Bo stworzą sobie piękne życie, które potem kawałek po kawałku jeszcze piękniej się rozsypuje... :/

    dzisiaj pan ze zdjęcia jest bardziej niż hot ^^ xD

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz dopiero posłuchałem tego kawałka i cholernie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. ej no!!

    na zdjęciu nie jest żaden spiderman!!

    to znany kowboj Jake G. z "Tajemnicy Brokeback Mountain"!!!!!

    zdjęcie fajne ale slipki chyba za duże:))

    OdpowiedzUsuń
  11. @eM: bo scenariusze realne i wyważone tworzyć trzeba. dla własnego bezpieczeństwa ;]

    @nemst: zawsze warto słuchać piosenek u mnie!

    @yomosa: raczej w slipkach za mało :P

    OdpowiedzUsuń