sobota, 16 października 2010

(189). czyli pytanie dnia albo tygodnia.

czy słońce zajdzie nim wzejdzie?



odpowiedź na to frapujące pytanie odnajdę pewnie jakoś w środku albo pod koniec tygodnia. z pewnych źródeł wiadomo, że szykuje się...; że me marudzenia zostały wysłuchane albo rzeczywistość została skutecznie sprowokowana, tak by ułożyć się w fortunny dla mnie zbieg wydarzeń.


lektura statystyk osób odwiedzających bloga czasem dostarcza mi niezapomnianych wrażeń. z cyklu 'dziś pytanie, dziś odpowiedź': co trzeba wpisać w google, aby wejść w mego bloga? dziś hasłem jest: 'śmietan fix przeterminowany', o którym chyba nigdy jednak nie wspominałem. awesome! zatrważa mnie też gdy nieznane mi ip ma kilkanaście wejść jedno po drugim. rozumiem, ktoś znalazł, chce przeczytać. ale czemu śladu po sobie nie pozostawia żadnego? chyba że to moja mała lub ciut większa mania szpiegowania się odzywa.

[...]

9 komentarzy:

  1. tak, mania szpiegowania nie służy Ci dobrze ;) czyżbyś bał się, że ktoś niepowołany zacznie Cię czytać?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Max, no ale mnie żeś wyśledził, choć ze wzajemnością :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a propos słońca, fragment Dalego!
    "- Jest teraz północ, a na horyzoncie widać blask jutrzenki. Wpatruje się pan intensywnie i nagle widzi pan, jak ukazuje się słońce. O północy! Czy to by pana nie zdziwiło?
    - Nie, nie wywarłoby to na mnie najmniejszego wrażenia.
    - A na mnie tak, mnie by to bardzo zdziwiło! Pomyślałbym nawet, że oszalałem.
    - A ja odwrotnie! Sądziłbym, że to słońce zwariowało."
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam nawet śledzić nikogo nie potrafię:) bo i po co zresztą.

    pozdrawiam Cię na Końcu Świata.

    OdpowiedzUsuń
  5. I co Ty tam Max jeszcze wyśledzić jesteś w stanie?
    Interesujące foto dodałeś na posta, bo wyobraźnia mi pracuje, co też pan ma na stopach, skoro trampki trzyma przed sobą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymano nowe zadanie:
    Znajdź jeden związek pomiędzy zdjęciem, a treścią notki.
    Nagroda: 20.000 exp + kolejna łopata do kopania grobu.

    Takie pierdoły suxus wypisuje jak śpi po 4 godziny>.> W ogóle weź mnie usuń:D

    OdpowiedzUsuń
  7. @sansi: to zależy ;] raz w ręce niepowołanej osoby mój blog wpadł już. ten nieprzysiadalny.

    @nemst: niby tak. choć na fb to ja trafiłem na fałszywkę z kolei ;]

    @brylantyna: świat powoli wariuje. coraz mniej rzeczy mnie dziwi.

    @yomosa: na pytanie 'po co' nie umiem do końca odpowiedzieć.

    @tahoe: oj duuuużo :D. pan pewnie stopki ma ładne niczym reszta jego ciała :D

    @sux: udziel mi odpowiedzi lepiej sam. i więcej sypiaj! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. "Myślisz czasem nic nie znaczysz
    Jest inaczej pozostawiasz ślad

    Bo mądrzy i bogaci
    Jesteśmy wszyscy każdy z nas
    Więc gdy raz przyszliśmy dajmy ślad, pozostawmy ślad"

    znasz?

    a wiec pozostawiam slad...

    OdpowiedzUsuń
  9. jakże bym mógł nie znać :)
    i cierpliwości w lekturze gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń