wtorek, 27 sierpnia 2013

zakupowo / supergej

przelotem niedzielnym przez galerię [jeszcze z walizką] na manekinie zauważyłem cudnej urody marynarkę; granatową złamaną szarym, casualową. taką jak szukałem od jakiegoś czasu a i kolor idealnie do mnie pasujący.
wczoraj postanowiłem zajrzeć do sklepu i zlokalizować wieszak z tymi. po przedarciu się przez labirynt półek, stojaków i innych, krążąc sobie tylko znaną trasą z jeszcze bardziej krążącym po sklepie wzrokiem, w końcu trafiłem. przesuwam wieszak po wieszaku, były wszystkie rozmiary, i to po kilka razy. wszystkie oprócz mojego. przebrzydłe krakowskie cioty wykupiły :x
dziś, wydrukowawszy przezornie kupon zniżkowy, udałem się do kolejnego przybytku rozkoszy. ku memu zdziwieniu, przy wtórze - oczywiście [znak?! ;)] - piosenki TW, od której kiedyś wszystko się zaczęło [tj. moja nastoletnia miłość do nich], wygrzebałem swój numerek. nie chwytając po drodze już nic więcej pognałem do przymierzalni i... niemal się rozpłynąłem nad sobą przed lustrem :D. na szczęście, acz nie przypadkiem, bo jednak po prośbie i zawodowo musiałem pierwej coś pozałatwiać, miałem na sobie koszulę, zatem i zakładając marynarkę w miarę przyzwoity zestawik powstać mógł kolejny.
teraz wisi sobie ona na wieszaku, z nieurwaną metką. a może oddać?. dylemat tradycyjny. choć tym razem za mocno w głowę się nie wwiercający.

osiągnąłem także sukces jako supergej ze śrubokrętem w ręku oraz wkrętami i kątownikami pod ręką [a także z ów urządzeniem okazywanym poprzednio]. blat stołu kuchennego już nie chce spadać pod wpływem mocniejszego nań nacisku :D

6 komentarzy:

  1. Trudno zdecydować czego bardziej gratulować - zwycięstwa w handlu czy w usługach. Ale jedno z drugim powiązane - teraz blat stołu nie (s)padnie z wrażenia jak szałowo wyglądasz w nowym przyodziewku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jednak zwyciestwa zakupowego, to zawsze wieksze wyzwanie niz zabawy ze srubokretem ;) [przynajmniej jesli chodzi o pozytywne ich skutki]

      Usuń
  2. Liamie Bohaterski, proszę nic do sklepu nie oddawać, pozwolić i innym się nad Tobą rozpłynąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze 4 tygodnie na decyzje mam ;) moze sie niektorzy wiec zalapia :>
      ale szkoda by mi bylo sie pozbywac tego chyba :D

      Usuń
  3. Co to za marynara? Kupon znizkowy w HM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.hm.com/de/product/13176?article=13176-A

      Usuń