niedziela, 25 sierpnia 2013

kraina czarow

wyobrazcie sobie sklep a w nim regal a na nim w dziesiatkach przegrodek leza rozne rodzaje zelkow, cukierkow, pralinek i innych slicznych rzeczy dostepnych na wage po zapakowaniu do papierowej torebki. i regaly takie wypelniaja cale pomieszczenie.
przed wyjazdem jeszcze bylem w tego rodzaju sklepie ale ze srubkami, wkretami, nakretkami oraz wszelkiej masci katownikami, ceownikami etc. nawet bez niczyjej pomocy udalo mi sie nabyc to czego potrzebowalem, co wcale prostym zadaniem nie bylo, gdyz slicznie zbudowana obsluga az nazbyt rozpraszala. i teraz w krk bede mogl sie na chwile przeistoczyc w boba budowniczego :D
swoja droga, wie ktos do czego sluzy przedmiot ze zdjecia?

8 komentarzy:

  1. oby tylko nie do tego, o czym właśnie pomyślałem :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli pomyslales o tym co mysle - za ostra koncowke ma

      Usuń
  2. To jest ręczny świderek - tym się robiło otwory i dziurki w drewnie w epoce przedelektrycznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ręczna wiertarka do dziur w drewnie. Co wygrałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ze 'wiertarka' to naduzycie; reczna wiertarka wyglada inaczej ;)
      a co bys chcial wygrac?

      Usuń
    2. Jak dasz mi moje ;)
      A tak to ino zeszloroczne, ale to Cie pewnie nie zadowala :p

      Usuń