sobota, 17 sierpnia 2013

w głowie

tysiąc myśli przez przez głowę przelatuje. nie wiem skąd one się w natłoku takim nagle biorą.
skupiony jestem [powinienem być] na nauce, czytaniu i kolorowaniu książeczek oraz wszelkich innych dziwnych czynnościach, dzięki których ich zawartość wyląduje w mej głowie.
nosi mnie przez to i rozprasza.
cudowne wieści z pracy [które normalnie by mnie cieszyły, ale obecnie raczej komplikują sytuację]; płodzenie jednym okiem projektów na odległość, które do tego wymagają konsultacji z wwa, terminy gonią, a z definicji są na mej głowie [tak, mam urlop];
plany pisane palcem po wodzie nieśmiałe [jeśli wszystkie jesienne egzaminy zakończą się rezultatem pozytywnym] powodują snucie kolejnych, tych dalszych i jeszcze nieśmielej pisanych. przypominają one stawiane jedną za druga kostkę domina i krążącą wokół pierwszej z nich złą rękę lub palec boży, który de facto okazuje się moim palcem, z mojej ręki.
prócz zapętlanych piosenek [tak, straszne the wanted nadal] radość w codzienne życie wprowadza dźwięk przychodzącego mejla, choć i czasem ten okazuje się zwodniczy, gdy zamiast tego, na który człowiek czeka, w skrzynce ląduje kolejna propozycja typu get skin [przecież już kurwa jestem! prawie].

potrzebuję... hm... póki co drinka. w sumie nic inne i tak bym nie dostał z tego co po głowie mi chodzi.

14 komentarzy:

  1. drinka i ja bym się dziś napił, ale takiego mocniejszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na picie z nami trzeba zasłużyć, a nie wiem, czy Ty zasłużyłeś :P :D:D:D

      Usuń
    2. zatem ten tego - niekoniecznie :D :P

      Usuń
    3. serdecznie pozdrawiam Waszmościów znad piwa jabłkowego! :>

      Usuń
    4. pozdrawiasz a nie czestujesz i nie zapraszasz... gdzie Twe dobre maniery?!

      Usuń
    5. ponoć potrzeba zasług specjalnych żeby pić w takim towarzystwie, nie wiem czy pchać mi wypada :X :P

      Usuń
    6. skoro sie sam dopominam, to znaczy ze bez pchania sie jestes mile widzianym :D juz sie zdazyles zasluzyc ;)

      Usuń
    7. hmm, cytując - czaruś! ;>

      Usuń
    8. troche kreatywnosci, odgapiaczu! :P

      Usuń
    9. to ja idę sam pić, bo z Wami dwoma, to ja chyba nie wytrzymałbym jakbyście sobie tak słodzili :P

      Usuń
    10. nie gadalibysmy wtedy tyle raczej ;)
      a samemu pic to nie wypada :P

      Usuń
    11. już drugi raz nie chcesz ze mną pić, doigrasz się w końcu!! :D

      Usuń