wtorek, 13 sierpnia 2013

domowo

pojechałem na parę dni do domu.
nie do końca wiem po co, bo w sumie nie ma większej różnicy czy się uczę w krk czy tu. [plus taki że mniej wydam, bo codzienne sklepy kusić nie będą]

22 ruskie raz. to zupki już nawet nie spróbujesz? i spróbować musiałem.
biorąc pod uwagę ilość mej obecnej aktywności fizycznej przejawiającej się głównie w zmianie boków lub pozycji do leżenia, robienia kolejnych kaw etc, pewnie niebawem znowu stanie się coś niedobrego z moją wagą i niebawem będę mógł robić komuś za poduszkę :x
nie wiem czemu matki i babki nie znoszą odmowy, gdy podsuwają talerz z pysznym czymś specjalnie dla mnie robionym. szkopuł w tym, ze ja o nic nie prosiłem ;]

12 komentarzy:

  1. W ten pokręcony sposób przejawiają nieopisaną radość, że jesteś w domu. Żyją nadzieją, że faszerując Cię kolejnymi porcjami pierogów skuszą Cię do częstszych odwiedzin. One mają perwersyjną wręcz przyjemność, a u Ciebie skutek jest odwrotny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna choc asertywnosc probowac cwiczyc, choc z marnym efektem..

      Usuń
  2. A ja tam bym się bardzo cieszył gdybym wracając do domu raczony był obiadkami i innymi smakołykami, a już ruskimi... mrrr :)
    Pozostaje mi tylko pozazdrościć i napisać smacznego :)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki!
      niebawem i Ty sie bedziesz raczyl smakolykami roznymi :>

      Usuń
  3. wszak najedzony liam to szczęśliwy liam, jedz na zdrowie!

    a pomysł z poduszką kusząco-zachwycający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze i szczesliwy, ale w ciazy :x
      kus sie, kus :D

      Usuń
    2. oj skusiłbym się, skusił :P

      btw najnowszy post jeżynowy gdzieś wcięło?

      Usuń
    3. pozyjemy zobacyzmy. moze sie zachowawczosc obudzi :P

      wrocil juz. skutki rownoleglego korzystania z lapa i telefonu :x

      Usuń
    4. zawsze możnaspróbować ją utopić zanim się obudzi ;]

      hm, dziecko nieporadne do sprzętu się dorwało, zresztą do książeczek wracaj!! ;>

      Usuń
    5. przygotuje wiec w tym celu odpowiednia substancje!

      sam przerwy mi radziles robic dla zwiekszenia efektywnosci :>
      ja przynajmniej nie resetuje sobie karty sim :P

      Usuń
    6. z tego co czytam masz tyle przerw na jedzenie że inne zbędne są :P
      kryzys zażegnany, nie mógłbym sobie pozwolić żeby morski mms nie doszedł! ;>

      Usuń
    7. w sumie to jedzenie przerywam sobie nauką ;] :P
      to w ramach dobroci dla starszych mozesz ich wiecej wyslac :P

      Usuń