wtorek, 5 lipca 2011

(416). czyli dialogi.

trochę z trzeciej ręki, ale jakże miłe!



Ex: hej, długo się nie odzywałeś, kiedy się znowu spotkamy?
Szyszek: nie spotkamy się, nie ma mnie w krakowie.
Ex: mhm, czemu jesteś z Maxem znajomym na fb?
Szyszek: bo się poznaliśmy.
Ex: spotykacie się?
Szyszek: można tak powiedzieć. [po czym się rozłączył]
gwoli naświetlenia kontekstu sytuacyjnego: Ex zaprosił go dawno już do znajomych na fb, Szyszek go nie dodał i generalnie nie lubi i ma dość i uważa za swego prześladowcę. Ex ma wciąż swego dupaka prawdopodobnie.
podobno też ma się Ex ze mną skontaktować i spytać skąd znam Szyszka. póki co polubił coś na moim fb. świat jest za mały.
z Szyszkiem się nie spotykamy.


umówiłem się też z Doktorem NN. póki co na egzamin. potem trzeba go jakoś na kawę wyciągnąć. po wymianie mejli mam wrażenie, że to powinno się udać ;]

[...]

4 komentarze:

  1. magister a taki plotkarz!! :))

    sukcesu z kawą i doktorem NN życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgr Max i Dr NN. To byłaby dopiero para na miarę wykształciuchów :P Trzymam kciuki. A dialog cudny. Aż chyba polubię tego Ex :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam jestem fanem Szyszka :P jakiś taki fajny się wydaje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram sansiego! a o exach nie powinno się rozmawiać, to bardzo drażliwy temat (zwłaszcza jeżeli chodzi o rozmowy z ładnymi chłopcami, mowa o tych "potencjalnych" of kors :D)

    OdpowiedzUsuń