piątek, 8 lipca 2011

(417). czyli kawa? kawa!

Szanowny Panie Doktorze!



pokrótce streszczając historię dnia dzisiejszego. miałem ostatni egzamin tej sesji. Doktor NN dotarł. a ja go oczekiwałem. po kurtuazyjnej wymianie uprzejmości, gratulacjach (dla mnie), podziękowaniach (jemu), moment egzaminowania dało się wyczuć w powietrzu. uprzedzając atak, zacząłem opowiadać o roku 56 i tym co się wtedy działo. nawiązując przy tym do swego dzieciństwa i pierwszej encyklopedii multimedialnej, w której z wielką radością słuchałem przemówienia premiera cyrankiewicza o odrąbywaniu rąk. (w wersji śpiewanej - powyżej).
po czym żegnając się już - mimo iż doktor na egzamin przyszedł z kubkiem kawy - na takową (lub jej ekwiwalent) go zaprosiłem. przystał z radością i gdy już miałem jej termin precyzować, powiedział bym minutę poczekał i że pójdziemy  na nią zaraz. 
trwała półtorej godziny. od spraw okołoakademickich do podróży, kuchni i kultury droga krótka i raczej mało wyboista. do tego całkiem przyjemna. zapraszałem - więc i siłą rzeczy płaciłem. na kolejną kawę zaproszę Pana ja stwierdził na odchodne życząc mi udanych wakacji. 
zobaczymy jak się sprawa potoczy. 
tymczasem pisuje mi cośtam Szyszek i najprawdopodobniej w lipcu spotkam jeszcze Bezpłciowego - wszak długo się nie widzieliśmy, a pragnie on osobiście pogratulować mi moich 3literek. i chyba na pożegnanie przedwakacyjne krk wypada spotkać się wreszcie ze Szpulką. 
kiedy tylko znajdę na co czas...


a teraz wpada Chłopiec 3D.

[...]

6 komentarzy:

  1. hmm, ten pan na kanapie kuszący, oj kuszący... ale zaraz, nie o tym miało być :P Ty z Panem doktorem cały czas na pan jesteście?:P eee, lipnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tego egzaminu, i ucztowania w podwójnie dobrym towarzystwie doktora i kawy :)
    I ja przyłączam się do życzeń miłych, zasłużonych wakacji dla Ciebie Drogi Panie Magistrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG. Dlaczego ja aż tak się jaram historią Mgr Max + Dr NN xD ? Trzymam kciuki! I udanego spotkania z 3D. A resztą się nie przejmuj i nie wysilaj. O.

    OdpowiedzUsuń
  4. @sansi: masz rację ;p ale to on powinien zaproponować ;] poza tym jakby nie było, kto wie, może kiedyś będę miał z nim jakieś zajęcia.

    @nemst: zdaje Ci się :P

    @tahoe: nie ma wakacji. jest tylko nauka :(
    dziękuję :))

    @pmq: nie ma czym. historia ta z cyklu długich i bez akcji.
    3d, 3d, 3d...taa. udanie było ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co napiszę, prawda?

    klasyka zacytuję:

    "JA WIEDZIAŁEM, ŻE TAK BĘDZIE" :)

    pozdrufki wakacyjne

    OdpowiedzUsuń