sobota, 18 czerwca 2011

(411). czyli żyję.

jeszcze.



3D na 90% przeprowadza się do wwa. wcale mi się to nie podoba. bardzo mi się to nie podoba. lekkie załamanie mego 3letniego krakowskiego konstansu. porównywalne do japońskiego tsunami. mam nadzieję, że się jednak nie ziści...
jutro kolejny egzamin, bo w piątek nie miałem sił do niego podejść z powodu wyczerpania związanego z ostatnim egzaminem na prawie. absolutorium uzyskane. obrona 4lipca. akurat w dzień niepodległości.
tymczasem jestem z lekka rozjebany wieściami od 3D. eh... ;(

[...]

4 komentarze:

  1. Gratuluję absolutorium, jest się z czego cieszyć :) I powodzenia jutro na examie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 3D do ładnego miasta się przeprowadza :P weź z niego przykład :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ech:/ nie wiem co napisać:(

    OdpowiedzUsuń
  4. i się zatrzymało jakoś pisanie tu

    OdpowiedzUsuń