poniedziałek, 13 czerwca 2011

(409). czyli leniwiec.

piosenka wczorajszego wieczora i nocy. zapewne też dzisiejszego dnia.



babcia telefonicznie mi radzi by jutro, na dzień przed egzaminem, zrobić sobie dzień przerwy od nauki, bo tak radzą naukowcy. do tego powinienem oddychać 5-6 razy na minutę. a w dniu egzaminu wypić tylko kawę i kubusia. (ciekawe jakbym na tym dociągnął do egzaminu o 15). 
cóż ja mam nieco inne, bardziej intensywne metody, których jednak planuję się trzymać. kawa, truskawki, słodkości, jakiś obiad - to wszystko w czasie ekstraintensywnej nauki. w tle oczywiście jakaś kolejna zapętlona piosenka podobna do tej co powyżej umieszczona. myślę, że reni w najbliższe dni zakróluje (czyli że będzie królową) na mej plejliście. 


a mój Ex nawet nie wie ile rozrywek mi dostarcza tym co wyczynia :D. (bo przecież krk jest taki malutki).

[...]

2 komentarze:

  1. słuchaj Babci, bo to mądra babcia jest!!

    Reni na tronie mi się podoba. Choc chyba troszkę mniej niz ten Pan na zdjęciu!! cóż za uda!! ulala!!

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie i Yomosy, który każe słuchać Babci tez słuchaj, i powiedz co Ex czyni bom ciekaw

    OdpowiedzUsuń