czwartek, 9 czerwca 2011

(405). czyli fakty, plotki i wrażenia.

takie ot ciekawostki z życia zebrane.



plotki a może fakty. mój ulubiony Ex spotkał się po raz drugi na drinka z kolegą bliskim mojej Byłej. czemu się tak namiętnie pragnie z nim spotykać? otóż ma kryzys w związku i generalnie im się nie układa, zatem postanowił szukać nowych wrażeń. tylko, że tu ich raczej nie znajdzie, gdyż nie jest w typie kolegi. a i już zdążył się na kolegę fochnąć bo ten odmówił mu pójścia na spektakl, w którym gra. i piękne epitety na temat Exa z ust kolegi za pośrednictwem Byłej słuchałem. ubaw po pachy. a swoją drogą - w swej życiowej naiwności - nie podejrzewałem byłem dotychczas swego Ex o skłonności do poszukiwania nowych wrażeń.
wrażenia a może fakty. oddawałem ostatnio książki w pewnej bibliotece. pani poprosiła o podanie nazwiska celem znalezienie mej karty. i szuka i szuka i bez efektu, po czym pyta, czy ja oby na pewno z doktoranckich. nie wiedziałem że tak staro już wyglądam ;<.
plotki, wrażenia i fakty. nastąpią dziś na kawie lub obiedzie z McQueenem.


a i z Najsłodszym się wczoraj widziałem. nuda, nuda, nuda. cóż, może pewnym znajomościom trzeba pozwolić umrzeć śmiercią naturalną. choć żal. no ale na pół roku się nie znika!

[...]

3 komentarze:

  1. Obiad, bo już jestem głody :P I nie przejmuj się biblioteczną kwestią. Ja wczoraj wybijając sobie pieczątkę w indeksie dowiedziałem się, że cały stuff uważał, że jestem na V roku i byli zdziwieni jak zobaczyli mój indeks :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka nuda - cóż rzeczesz Waćpanie

    OdpowiedzUsuń
  3. zmień nazwę swojego bloga na pudelek.pl :)))

    jak ja uwielbiam takie plotki:) jestem jak baba w tym względzie, od razu mam wypieki ekscytacji:)

    i nie wygladasz staro!! masz tylko baaaaardzo inteligentną twarz. Stąd wniosek Pani bibliotekarki:)

    OdpowiedzUsuń