czwartek, 26 listopada 2009

34. czyli będę się smażył.

a to może być wcale przyjemne.



[katie melua: shy boy]

ale zanim tym się zajmę.

stan rozdrażnienia powrócił. tym razem dzięki memu ex, który zaspał na spotkanie ze mną. a umówiliśmy się na 16 z kawałkiem. to chyba nawet na komentarz nie zasługuje. w każdym razie nie lubię, jak z moich planów nic nie wychodzi.

dawno dawno temu. czyli tak z półtora roku temu spotkałem się z pewnym chłopcem. wyglądał i podawał się za osobnika kończącego liceum. tuż przed wakacjami jego opis na gg wieścił, iż zdaje ów on... test gimnazjalny. teraz nagle odezwał się znowu. czuję się nagabywany. drogie bravo, co robić?

(...)

10 komentarzy:

  1. gimnazjum? buahahahhahahhaa
    to pojechałeś pjtq :P prawie z łóżka spadłem :D
    Bosz

    OdpowiedzUsuń
  2. to było dawno. bardzo dawno. byłem młody, głupi, etc etc. posypałem głowę popiołem i już jestem poważny.
    ale co robić to nie poradziłeś:P tylko spadłeś. heh.
    :P

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystaj, korzystaj i wykorzystaj, coby nikt Ci potem nie zarzucił, że życie przez palce Ci przelatuje. a co ważniejsze, żebyś sam sobie teego nie zarzucił :D

    a poważnie - rób jak uważasz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. pedofilia to już nie będzie ;p hmm.
    ale w sumie to za leniwy chyba jestem. nawet na kino.
    eeee.
    taka trudna decyzja. ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. ech niczym baba, która chce mieć dziecko bez zachodzenia w ciążę :D:P

    OdpowiedzUsuń
  6. gorzej jak baba:P
    gej to kwalifikowana forma kobiety :D

    i dalej nie wiem co robić. eh :<

    OdpowiedzUsuń
  7. no to dobrze, że jestem pedałem i z babą nie mam nic wspólnego :]

    a co robić? ja już mówiłem.. a jak nie, to zawsze możesz się rzucić z Dębnickiego do Wisły :P

    OdpowiedzUsuń
  8. też się cieszę :D
    szkoda mym pięknym ciałem i tak już brudnej rzeki zanieczyszczać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a może on kiblował kilka lat w gimnazjum i tak na serio jest starszy :P :D
    ogólnie rozbawiło mnie podobnie jak Negrey'a :P

    OdpowiedzUsuń
  10. uprzejmie proszę się nie nabijać. dozwolony jest ewentualnie śmiech. ale tylko życzliwy :P
    i nie spadajcie chłopcy, bo się potłuczecie.
    ;)

    OdpowiedzUsuń