sobota, 14 listopada 2009

26. czyli zrób co możesz.

ot spóźnione opętanie.



[anna maria jopek: zrób co możesz (radio edit, mix & master)]

spóźnione, gdyż na jej koncercie byłem ze 2 tygodnie temu. i o dziwo tuż po nim nie naszła mnie faza na jej muzykę. a dziś, kiedy powinienem się napiaskowywać, przed jutrem, to miłość do amj się we mnie odezwała. cóż...

miał dzisiejszy dzień upływać pod znakiem robienia porządków. a póki co byłem jedynie na zakupach. jogurty, jogurty, chrupkie pieczywo (tym razem z algami, bananem i kokosem w składzie. ciekawe co to za cudo). mandarynek oczywiście ładnych nie było :( oczywiście jak nie odkurzyłem do tej pory, tak i teraz nie odkurzam. także kubeczki czekają cierpliwie na potraktowanie ich gąpeczką. powodzenia.
planuję też zlitować się nad stosem wyborczych. jak je przelecę choć z grubsza, będę na bieżąco z tym co się wydarzyło w przeciągu minionych 17 dni.
a nic mi się nie chce...
(żeby nie było, że jestem chodzącym i leżącym uosobieniem lenistwa - posłałem łóżeczko dziś. tzn zasłałem :D).


i na spacerze byłem. w promieniach słońca dookoła błoń, mrużąc oczy, sobie kroczyłem. na ludzi spoglądałem, ale nikogo ciekawego nie zauważyłem. rzec bym chciał: 'wiosna, wiosna', ale to niestety już ostatnie i spóźnione podrygi jesieni.

(...)

4 komentarze:

  1. do wiosny nie tak daleko, więc ciii ;P jak już posłałeś swoje łóżko, to zapraszam do mego... tzn. do słania mojego :P (żeby nie było, że ja jakiś zbok czy co :D) Ja dopiero wziąłem prysznic i dopiero ruszam na spacer i zakupy - ciekawe czy coś uda mi się jeszcze kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zbok byś był,jakbyś proponował to kobiecie ;p
    rozważę wsparcie w słaniu etc. rozważę ;)
    nic nie kupisz, bo w wwa zamykają wszystko o 14, a w tygodniu knajpy nie są czynne dłużej niż do 22 :<

    OdpowiedzUsuń
  3. nie doceniasz stolicy ;P musisz wpaść i się samemu przekonać, że nie zamykają wszystkiego o 14 ;P i że po 22 można gdzieś przysiąść ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak dworzec jest pewnie otwarty 24/7 ;p i ławeczki tam są, to i przysiąść można ;D

    OdpowiedzUsuń